شناسهٔ خبر: 66470307 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تداوم امداد رسانی به افراد متاثر از بارندگی و آبگرفتگی‌ها در خوزستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از آماده باش این جمعیت و تداوم امدادرسانی به افراد متاثر از بارندگی و آبگرفتگی‌های اخیر در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -
تداوم امدادرسانی به افراد متاثر از بارندگی و آبگرفتگی‌ها در خوزستان
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، وحید شعبانی گفت: جمعیت هلال احمر استان در پی ورود سامانه بارشی در آماده‌ باش قرار گرفته است و با توجه به تداوم بارندگی‌ ها، امدادرسانی به آسیب‌ دیدگان از بارندگی همچنان ادامه دارد.
 
وی با اشاره به فراهم بودن تجهیزات برای مقابله با سیلاب احتمالی، افزود: با هدف امدادرسانی در پی بارندگی‌ها، نیرو‌های امدادی و تیم‌های امداد و نجات در تمام پایگاه‌های ثابت و سیار، کشیک‌های شعب و تیم‌های واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان خوزستان در آماده‌باش کامل هستند.   
 
شعبانی ادامه داد: امدادگران، نیرو‌های عملیاتی و تجهیزات امدادی تا پایان هشدار هواشناسی در آماده‌باش هستند و در صورت بروز حوادث احتمالی، پاسخگوی نیاز‌ها باشند.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تاکید کرد: مردم به خصوص ساکنان مناطق کم‌ برخوردار تا پایان زمان هشدار، از تردد غیرضروری پرهیز کرده و به‌ دلیل امکان سیل و طغیان رودخانه‌ها، عشایر از اتراق در بستر و حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.  

نظر شما