شناسهٔ خبر: 66469309 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

آغاز برنامه‌های دومین کنگره شهدای استان مرکزی از خرداد سال جاری

سردار کریمی گفت: عملیاتی کردن بیانات امام خامنه‌ای و ادامه راه هدفگذاری‌ها و سیاست گذاری‌های ستاد کنگره در گام دوم کنگره مورد توجه بوده و در سال‌جاری با قوت و شتاب بیشتری دنبال خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در خصوص کنگره ملی نقش امام خمینی در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه های مهم در استان مرکزی برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان بود که در سال ۹۸ اجلاسیه اصلی آن برگزار شد و در طول ۷ سال گذشته این رویداد مهم توانست نمایشگاهی از ظرفیت ها و توانمندی های عظیم مردم و جوانان استان و تاریخ پر افتخار استان را به نمایش بگذارد.

وی افزود: دستاوردهای کنگره شهدای استان در عرصه های مختلف بسیار زیاد و گفتنی است و مهمترین آن بیانات مقام معظم رهبری و تشکر ایشان از اقدامات کنگره است که محصول تلاش جمعی همه بخش های استان است و این مسیر پر افتخار باید همچنان با قوت ادامه دار باشد.

سردار کریمی تاکید کرد:عملیاتی کردن بیانات مقام معظم رهبری و ادامه راه هدفگذاری ها و سیاست گذاری های ستاد کنگره در گام دوم کنگره مورد توجه بوده و در سال‌جاری با قوت و شتاب بیشتری دنبال خواهد شد.

وی ادامه داد: در سال‌جاری برگزاری چندین اجلاسیه تخصصی را دنبال خواهیم کرد و در رویکردهای مختلف از جمله محرومیت زدایی، اجتماعی، خدماتی، فرهنگی، علمی، پژوهشی، هنری، تبلیغاتی، زیرساختی، عمرانی و حمایتی برنامه ها را هدف گذاری و اجرایی می کنیم و جریان کنگره عظیم شهدای استان متعلق به همه مردم استان مرکزی است و همه می توانند در این جریان نقش آفرین باشند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: آموزش عقیدتی و سیاسی در کنار آموزش نظامی از ارکان موفقیت رزمندگان اسلام در طول تاریخ انقلاب بوده و در دفاع مقدس این مهم بسیار مورد توجه بوده که باید تبیین شود و این نیازمند همت و تلاش پیشکسوتان است و جوانان باید علاوه بر بهره مندی از تجربیات و خاطرات پیشکسوتان آنها را در قالب های مختلف علمی، پژوهشی و آموزشی مورد استفاده قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما