شناسهٔ خبر: 66469094 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

امام جمعه جم:

تحولات معنادار در مسیر مقاومت نشان از پیروزی این جریان الهی دارد

حوره/ حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه تحولات معنادار در مسیر مقاومت نشان از پیروزی این جریان الهی است، گفت: آمریکا از صهیونیست‌ها خواسته با مصاحبه و تبلیغات دروغی، پیروزی ظاهری خود و رسیدن به اهدافشان را اعلام کنند و از غزه عقب نشینی و ترور رهبران حماس را در دستور خود قرار دهند.  

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد محمدی امام جمعه‌ جم در خطبه‌های نماز جمعه با تسلیت شهادت غریبانه حضرت امام صادق(ع)، به خصوصیات اخلاقی و ویژگی‌های دوران امام صادق (ع) پرداخت و اظهار داشت: سازمان وکالت مهمترین حرکت سیاسی فرهنگی اجتماعی حضرت امام صادق (ع) برای مدیریت راهبردی جامعه بود.

وی در ادامه به برگزاری نمایشگاه اکسپو پرداخت و گفت: نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی مناسب برای رشد و تعمیق روابط اقتصادی سیاسی با کشورهای آفریقایی، قاره‌ای که نیمی از طلای جهان و یک سوم کل مواد معدنی دنیا را در خود جای داده، می‌باشد.

امام جمعه جم با اشاره به دستاورد سفر رئیس جمهور به کشورهای آفریقایی، یادآور شد: این رویداد با حضور شرکت‌های تجاری از پنج قاره جهان و مقامات و تجار ۷۰ کشور می‌باشد.

حجت الاسلام محمدی به خیزش بزرگ در آمریکا و اروپا در حمایت از غزه پرداخت و ابراز کرد: خیزش و گسترش تظاهرات دانشجویان آمریکایی، اروپایی درباره موجودیت اسرائیل، اهمیت آگاهی ملت‌ها و جوانان و اهمیت جهاد تبیین را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: برخوردهای دو حزب دموکرات و جمهوری خواهان نشان دهنده شکاف عمیق بین ملت‌ها و دولت‌های مستکبر و غربی است، این حرکت‌ها انعکاس طنین نامه‌های مبارک مقام معظم رهبری به جوانان آمریکا و اروپاست.

وی با بیان اینکه تحولات معنادار در مسیر مقاومت نشان از پیروزی این جریان الهی است، اظهار کرد: آمریکا از صهیونیست‌ها خواسته با مصاحبه و تبلیغات دروغی، پیروزی ظاهری خود و رسیدن به اهدافشان را اعلام کنند و از غزه عقب نشینی و ترور رهبران حماس را در دستور خود قرار دهند.

حجت الاسلام محمدی به استعفای رئیس اداره اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل اشاره کرد و گفت: تضعیف نتانیاهو تا حدی که احتمال محاکمه او در دادگستری وجود دارد، اینها همه نشانه پیروزی مقاومت است.

وی تأکید کرد: دستاوردهای عملیات وعده صادق، روایت فتح می‌خواهد که باعث اقتدار عظیم ایران و محور مقاومت شده است.

انتهای پیام/

نظر شما