شناسهٔ خبر: 66468404 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

قاتل خاموش جان نخبه مازندرانی و پدرش را گرفت

سید اسماعیل نصرالهی نخبه معلول ساروی که پارسال رتبه ۲۵ کنکور را کسب کرده بود بر اثر مسمومیت با گاز منواکسیدکربن به همراه پدرش دار فانی را وداع گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد: در ساعت ۱۱ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، با اعلام خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران و درخواست بالگرد توسط درمانگاه محمدآباد، بالگرد اورژانس به پرواز در آمد.

در این حادثه متاسفانه دکتر سید احمد نصرالهی (جراح دندانپزشک) پرسنل بیمارستان امام ساری به همراه فرزندش سید اسماعیل نخبه و رتبه برتر کنکور سال گذشته رشته علوم انسانی بر اثر نشت گاز در ویلای شخصی خود در روستای پاجی و میانای ساری دار فانی را وداع گفتند.

همسر وی نیز به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود و با انجام لوله گذاری در نای نیاز به انتقال سریع به مرکز درمانی داشت، که خوشبختانه با موفقیت به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

سید اسماعیل نصرالهی نخبه جوان اهل ساری سال گذشته با وجود معلولیت شدید جسمی و حرکتی در کنکور سراسری رتبه ۲۵ گروه علوم انسانی را کسب کرده بود.

 

نظر شما