شناسهٔ خبر: 66467658 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: تجارت آنلاین | لینک خبر

دکتر حسین کلانتری در مراسم بزرگداشت روز معلم بیان داشت

معلمان ادامه دهنده راه انبیاء هستند

با حضور دکتر محمد مهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی ، دکتر محمد علی نادی خوراسگانی معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر یحیی رمضانی فرماندار شهر کرج، دکتر حسین کلانتری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج ، مسئولان کشوری و استانی، استادان ، دانشجویان ، معلمان و دانش آموزان، آیین نکوداشت و مراسم تجلیل از مقام شامخ معلم و استاد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار گردید .

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، دکتر حسین کلانتری در این مراسم گفت: منت خدای را عزوجل که طاعتش موجب قربت است و به شکر اندرش مزید نعمت . هر نفسی که فرو می رود ممد حیات است و چون بر می آید مفرح ذات . پس در هر نفس دو نعمت موجود است و بر هر نعمتی شکری واجب.
وی افزود: تاریخ نام مربیان نام آوری چون حضرت ابراهیم، موسی ، عیسی، حضرت محمد (ص) ،علی (ع)، فاطمه(س) و زینب کبری (س) را بر خود نقش ابدی زده است؛ آنانکه با پیکار مقدس خویش حماسه های شکوهمند و جاوید در سازندگی انسان متعهد به وجود آورده اند و با تزکیه و تعلیم کاخ بلند و پایه علم و فضیلت را بنا نهاده و پرچم توحید را برافراشته و امروز شما عزیزان ادامه این نهضت عظیم را بر عهده گرفته اید.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز ضمن بزرگداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم با اشاره به جمله شهید مطهری بیان داشت: هر مصلحی اول باید صالح باشد تا بتواند مصلح باشد، پیامبر گرامی اسلام و اولیای الهی اصلاحات زیادی را بوجود آورند و تمدن ساز بودند و حضرت امام خمینی (ره) اصلاحات اساسی ایجاد کرد و مقام معظم رهبری نیز تمدن ساز است و دانشگاه ها نیز بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی رسالت مهمی در تمدن سازی دارند.
دکتر کلانتری اذعان داشت:دانشگاه باید اصلاح گر، مردمی ، نوگرا، انعطاف پذیر ، اشتغال آفرین ،کیفیت گرا ،مبتکر ، دانشجو پرور، خداجو ، عمق گرا ، مرتبط با جامعه و صنعت،آینده نگر، جهانگرا و امیدوار و رو به جلو در حرکت باشدبه نحوی که تمدن‌سازی از دانشگاه حاصل شود .
وی در بخش پایانی سخنان خود به عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج پرداخت و برنامه توسعه ای این دانشگاه را تشریح نمود.
در پایان این مراسم از استادان دانشگاه و معلمان سما استان البرز با اهداء لوح و هدیه تجلیل به عمل آمد.

نظر شما