شناسهٔ خبر: 66467485 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خطیب جمعه اصفهان:

سخنرانی شهید مطهری علیه رژیم صهیونیستی بازخوانی شود

اصفهان - ایرنا - امام جمعه موقت اصفهان گفت: شهید مطهری پیش از پیروزی انقلاب، علیه رژیم صهیونیستی سخنرانی و همه وقایع امروز را پیش‌بینی کرده‌ بود که لازم است بازخوانی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد محمودی در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان‌ در مصلای بزرگ این شهر افزود: بازخوانی این روشنگری استاد مطهری برای جوانان بویژه دانش‌آموزان ضروریست.

امام جمعه موقت اصفهان، همچنین منشاء اعتراضات دانشجویی و شعارهای اخیر جوانان در آمریکا را برگرفته از نامه ای دانست که در ۱۰ سال پیش رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان غربی نگاشتند.

وی همچنین‌ با گرامیداشت مقام معلم‌ گفت: شغل معلمی برگرفته از جایگاه خداوند بعنوان معلم اول در تربیت انسان است.
خطیب جمعه‌ اصفهان با تاکید بر اهمیت شغل معلم بعنوان شغل انبیا گفت: رهبر معظم انقلاب نیز جایگاه معلم را بسیار ارزشمند برشمردند.
به گفته‌ وی، تربیت و پرورش از جمله مهمترین وظایف دستگاه آموزش و پرورش است و بر این اساس دانش آموزان و جوانان باید با فلسفه شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل آشنا شوند.
حجت‌الاسلام محمودی تصریح کرد: در این راستا وظیفه معلمان در تربیت دانش آموزان علاوه بر موضوع آموزش، بسیار سنگین و با اهمیت است زیرا باید آنها را با هویت دینی و ملی خود آشنا سازند.
وی تاکید کرد: معلمان باید به کار فرهنگی در مدارس توجه ویژه‌ داشته باشند زیرا دانش‌آموزان، آینده‌سازان کشورند و از بین آنها مسوولان آینده انتخاب می‌شوند.
امام جمعه موقت اصفهان همچنین با تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: آن امام بعنوان‌ موسس حزب شیعه با جهاد تبیین در مقابله با موضوعات انحرافی عمل می‌کردند.

نظر شما