شناسهٔ خبر: 66467338 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امامان جمعه استان تهران: تظاهرات دانشجویان در آمریکا از برکات طوفان الاقصی است

تهران- ایرنا- امامان جمعه شهرستانهای استان تهران اعلام کردند:تظاهرات غیرتمندانه دانشجویان در آمریکاو اروپا علیه موجودیت رژیم اشغالگرصهیونیستی و جنایات بی‌حد این رژیم نامشروع در نوارغزه  حکایت ازاستمرار موازنه قدرت و آگاه‌سازی جهانی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگاران ایرنا ائمه جمعه شهرستانهای استان تهران روز جمعه در خطبه های عبادی سیاسی گفتند: طوفان الاقصی وعده صادقی بود که برکات آن عملیاتی شد.

امامان جمعه استان تهران: تظاهرات دانشجویان در آمریکا از برکات طوفان الاقصی است

امامان جمعه استان تهران: تظاهرات دانشجویان در آمریکا از برکات طوفان الاقصی است

امام جمعه شهرستان پردیس :طوفان الاقصی وعده صادق

حجت الاسلام سید حسین حسینی درخطبه های عبادی - سیاسی نمازجمعه این هفته شهرستان پردیس در جمع نمازگزاران، اظهارداشت:طوفان الاقصی برکات زیادی داشت که می توان ازتظاهرات غیرتمندانه دانشجویان آمریکایی و اروپایی علیه موجودیت رژیم اشغالگرصهیونیستی و جنایات بی‌حد وحصراین رژیم نامشروع در نوارغزه که حکایت ازاستمرارموازنه قدرت آگاه‌سازی جهانی است.

وی با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات ادامه داد: جمعه هفته آینده ۲۱ اردیبهشت مرحله دوم انتخابات برگزار می شود تا افراد شایسته‌ای را که دلسوز باشند و مردم را بفهمند و انقلاب را فهمیده باشند را به مجلس بفرستیم.

امام جمعه شهرستان پردیس بااشاره به سه تحول معناداردر مسیرپیروزی مقاومت فلسطین، خاطر نشان کرد: دولت آمریکا به اسرائیل دستورداده که به صورت نمایشی وظاهری اعلام پیروزی کند، رؤسا و فرماندهان کابینه نتانیاهو یک به یک استعفا می‌دهند و گمانه زنی‌هایی برای بازداشت نتانیاهو آغاز شده است.

وی افزود: اینها همه نشان از سوختن ریشه‌های آلوده و پست رژیم جعلی توسط موشک‌های ایران است که انشاالله این درخت بی ریشه و بی ثمر و آلوده و پوک را یک روزبرزمین خواهیم انداخت .

امام جمعه شهرستان پردیس ادامه داد: دشمنان ازطرق مختلف ، درصدد بودند تا ایران را در جبهه اقتصادی به انزوا بکشانند و مزیت‌های نسبی سرزمین ایران عزیز را کم اثر کنند و یا از او بگیرند اما طوفان الاقصی توطئه های نظامی و اقتصادی دشمنان را ناکام گذاشت.

حسینی با اشاره به ضرورت رفع مشکلات معیشتی مردم، بیان کرد: دولت و بانک مرکزی و وزارت‌خانه‌های اقتصادی برای رفع مشکلات معیشتی باید نقشه روشن و اقدامات نقطه‌زن بر علیه سوداگران امنیت اقتصادی ایران تهیه و تدارک ببینند.

امام جمعه پاکدشت: وعده صادق اقتصادی در ستاد کل اقتصادی ۳قوه کشور شکل بگیرد

امام جمعه پاکدشت گفت: همچون وعده صادق که قدرت نظامی ایران را به رخ جهانیان کشید باید همچنین عملیاتی در بخش اقتصادی کشور در اتاق عملیات به فرماندهی واحد ۳قوه مقننه، مجریه و قضایی شکل بگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین رضا جوکار خطیب نمازجمعه پاکدشت با اشاره به خصلت های مومن اظهارداشت: هرکس دارای ۴خصلت صداقت، حیا، حسن خلق و شکر مومن است بدانیم هرکس عقل داشته باشد حیا و دین دارد و هرکس عقل نداشته باشد دین و حیا از وی دور می شود.

وی ادامه داد: امروز به برکت جمهوری اسلامی ایران، غزه نامش در جهان ماندگار است و مظلومیتش بر همگان آشکار است، نویسندگان عرب در این چندوقت بارها بیان کردند ما عرب ها باید شرمنده مردم مظلوم غزه باشیم ایران مسلمان شیعه مدافع مردم غزه اهل سنت است و صهیونیست ها را به زانو دراورده است.


امام جمعه پاکدشت در ادامه بیان کرد: امروز جوشش اسلام را در یکپارچگی مردم و دانشجویان آمریکایی و دیگر کشورهای اروپایی شاهد هستیم و این رشد اسلام بازتاب نامه چند سال پیش رهبری به جوانان اروپا است که اینچنین در کنار مردم‌مظلوم غزه ایستادند و نابودی اسرائیل را خواستارند.

جوکار در ادامه با اشاره به اهمیت ساماندهی به وضعیت معیشتی کشور تصریح کرد: باید عملیاتی چون وعده صادق در حوزه اقتصادی کشور با اتاق فرماندهی واحد ۳قوه مقننه، مجریه و قضایی شکل بگیرد تا در راستای مهار تورم و رشد تولید و گسترش سفره معیشتی مردم کاری موثر شکل بگیرد.

امام جمعه شهرستان دماوند: وعده صادق باید مقدمه ای برای ثبات بازار باشد

حجت‌الاسلام فتاح دماوندی روز جمعه درخطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند در جمع نماز گزاران اظهارداشت: وعده صادق نظامی و در هم کوبیدن هیمنه اسرائیل غاصب باید مقدمه‌ای باشد برای ثبات بازار . زیرا به خاطر امنیت و بازدارندگی ایجاد شده سرمایه‌گذاران خارجی تمایل بیشتری به مشارکت اقتصادی با ایران را نشان خواهند داد .

وی ادامه داد: بعد از طوفان الاقصی و عملیات موفق وعده صادق امروز مردم منتظر تحول اقتصادی و ناامید کردن دشمنان در زمینه اقتصاد هستند؛ نیروهای نظامی ایران وعده صادق نظامی را محقق کردند و نیروهای اقتصادی هم باید وعده صادق اقتصادی را محقق کنند.

امام جمعه دماوند گفت:شناسایی باندها و مفسدان اقتصادی برای نظام ما سخت‌تر از شناسایی مفسدان امنیتی نیست؛ دولت و قوه قضاییه باید برای دستگیری و مجازات بازدارنده مفسدین اقتصادی همراه ،همگام و هم قسم شوند.


این مقام مسئول ادامه داد: گسترش دامنه و وسعت تظاهرات غیرتمندانه دانشجویان آمریکایی و اروپایی علیه رژیم صهیونیستی باعث آگاهی بیشتر مردم دنیا از مظلومیت مظلومین غزه و سبب تقویت آرمان فلسطین شده است .


وی افزود: استکبار جهانی از بیداری ملتها می‌ترسد و تلاش می‌کند صدای آزادی‌خواهان را خاموش کند . اما عاقبت، حق و حقیقت بر باطل و خون بر شمشیر پیروز خواهد شد و خانه ظلم ظالمان خراب خواهد شد .


امام جمعه دماوند ادامه داد:گمانه‌هایی در مورد احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری به دلیل ارتکاب او و دولتش به جنایت علیه بشریت در غزه وجود دارد که امیدواریم محقق شود.


وی با بیان اینکه ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه این دولت جعلی را به سقوط نزدیک‌تر می‌کند، توضیح داد: غده سرطانی اسرائیل باید محو شود و انشاءالله آیندگان و حتی نسل حاضر اثری از این حکومت ظالم در جهان نخواهند دید.


امام جمعه دماوند گفت: تمایل ایران به توسعه نفوذ آفریقا و نگاه مثبت کشورهای آفریقایی به نقش غیر استعماری جمهوری اسلامی در معادلات بین‌المللی، زمینه قوی شدن اقتصاد ما را فراهم کرده است.

همه دستگاه‌ها در مسیر تحقق ثبات اقتصادی  قدم بردارند/حوادث این روزهای دانشگاه های امریکا و اروپا اثر انعکاس  نامه رهبری به جوانان غرب

حجت الاسلام و المسلمین سید حسین حسینی نوری امام جمعه شهرستان شهریار در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهریار اظهار داشت:دشمنان ایران اسلامی به دنبال این هستند که ایران  را در جبهه اقتصادی  به انزوا بکشانند و مزیت ها ی سرزمین ایران عزیز را کم اثر کند،اما با تلاش و کوشش مسئولان و همراهی مردم دشمن در این خصوص نیز به خواسته هایش نخواهد رسید و نمیرسد.

وی ادامه داد: اتفاقات خوبی تا هم اکنون رقم خورده است  با بهره گیری از تجربه های موفق ،قوای سه گانه و همه دستگاه های دولتی و حاکمیتی برای ثبات اقتصادی
باید طوفان الاقصی والوعد الصادق اقتصادی را ایجاد کنند.

امام‌جمعه شهریار : نیاز اتاق عملیات مشارکت اقتصادی داریم

امام جمعه شهرستان شهریار تصریح کرد: درباره مسائل هسته ای  چار چوب را ما تعریف می کنیم نه اینکه آمریکا و اروپایی ها بخواهند حدود مطلوب خود را تعریف کنند،در همه حوزه ها با تلاش و کوشش
ایران باید بدنبال انتفاع اقتصادی باشد

حجت الاسلام حسینی گفت : دولت و بانک مرکزی وزارت خانه ها  اقتصادی برای رفع مشکلات معیشتی  اقدامات و نقشه دشمن را باید مقابله کرد و  برای مقابله با سودا گران امنیت اقتصادی به واقع به  نیاز اتاق عملیات مشارکت اقتصادی داریم.

وی  خاطر نشان کرد: دولت برای مشارکت مردم و جهش تولید با مطالعه و برنامه بهترین راه ها و سازوکارها را ارائه دهد تا وعده صادق در حوزه اقتصادی محقق شده و  کام مردم را هم شیرین کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی نوری در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد:حوادث این روزهای دانشگاه های امریکا و اروپا اثر انعکاس نامه حضرت اقا در ۱۰ سال قبل به جوانان آمریکا و اروپا و غرب است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در کمال امید به آینده روشن  و آگاهی  و آینده نگر و  زمان شناسانه نسبت به پیج تاریخی دنیا در نامه به جوانان آمریکا و اروپا نوشت و امروز شما فریاد جوانان خفته در غرب را می‌شنوید و راهبرد بیداری جهانی دارد محقق می شود،اعلام حمایت و اعتراض دانشجویان دانشگاهها از مظلومان فلسطین و جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی یکی از آثار آن نامه ارزشمند رهبری به جوانان غرب است. 
 
امام جمعه شهرستان شهریار در پایان افزود: البته سرکوب گری، ظلم و حملات وحشیانه  آنها و خاموشی سازمان‌ها بین المللی و حکومتهای فاسد دنیا را هم شاهد هستیم و دنیا شاهد افول قدرت غرب و احیاء قدرت و تمدن اسلامی است و امروز شما فریاد و جوانهای خفته در غرب را می شنوید و راهبرد بیداری جهانی دارد محقق می شود.

نظر شما