شناسهٔ خبر: 66467007 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

علاقه بارسا به ژاوی سیمونز

ژاوی بدل خودش را به بارسلونا می‌آورد!

گفته می‌شود بارسلونا به جذب ژاوی سیمونز علاقه‌مند است و خود این ستاره هم به نمایندگانش اطلاع داده که تمایل دارد به باشگاه سابقش برگردد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، روی کاغذ، دو پست قوی بارسلونا در حال حاضر دفاع میانی و هافبک مرکزی هستند، اما ژاوی هرناندز، سرمربی تیم، مشتاق تقویت دومی است.

یکی از گزینه‌های موردعلاقه او برناردو سیلوا است. او در منچستر سیتی روزهای خوبی را سپری می‌کند اما مایل است چالش جدیدی را تجربه کند. با این حال ممکن است بارسلونا نتواند هزینه‌های جذب او را بپردازد.

گزینه دوم به نقل از نشریه اسپورت، ژاوی سیمونز است. سیمونز راهی پاری سن ژرمن شد و اکنون در قراردادی قرضی در لایپزیش به سر می‌برد. او یکی از بهترین بازیکنان جوان این فصل بوده و ژاوی هرناندز به‌شدت به جذب او علاقه‌مند است.

2017718

سیمونز به اطرافیان خود اطلاع داده است که از بازگشت به بارسلونا خوشحال می‌شود و اخیراً هم ایجنت خود را به درن دین تغییر داده است، که همچنین به امضای توافق بین بارسلونا و اسپاتیفای هم کمک کرد، یعنی دو طرف با هم رابطه خوبی دارند.

ژاوی از عملکرد او شگفت‌زده شده و با توجه به آشنایی‌اش با سبک بارسلونا و حضور در لاماسیا گزینه‌ای بسیار مناسب برای بلوگراناست. با این حال او هم در صورتی‌که به بارسا بپیوندد باید با قراردادی قرضی راهی این باشگاه شود چراکه راضی کردن پاری سن ژرمن برای انتقال دائمی با مبلغ مناسب دشوار است.

سیمونز در حال حاضر قرار است در تابستان امسال به پاری سن ژرمن بازگردد و در مورد آینده خود صحبت کند.

نظر شما