شناسهٔ خبر: 66466958 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تاکید امام جمعه بهارستان بر لزوم سرعت بخشیدن به مصوبات ریاست جمهور

موسوی تاکید کرد:با تجهیز و تکمیل ۱۰ باب مدرسه در بهارستان که از مصوبات ریاست جمهوری است سرانه های آموزشی و کیفیت ارائه خدمات به طور محسوسی افزایش پیدا خواهد کرد. موسوی تاکید کرد:با تجهیز و تکمیل ۱۰ باب مدرسه در بهارستان که از مصوبات ریاست جمهوری است سرانه های آموزشی و کیفیت ارائه خدمات به طور محسوسی افزایش پیدا خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛حجت الاسلام سید جواد موسوی خطیب جمعه بهارستان با اشاره به سالروز وضع تحریم‌های اقتصادی و خروج آمریکا از برجام گفتند : خوی آمریکا خوی استکباری خوی خوخواهی و قدرت طلبی و زور گویی است و جمهوری اسلامی حاضر نیست از ارزش های انقلابی و ملی خود حتی یک گام عقب نشینی کند و از تهدیدهای آنان هم نمی هراسد و سیاست خارجه خود را بر اساس ۳ اصل عزت ،حکمت و مصلحت قرار داده است . و عملیات وعده صادق هم در راستای همین اصول انجام شد .
امام جمعه شهرستان بهارستان گفتند؛ نوع برخورد و مواجهه مقامات اروپایی و آمریکایی با تجمعات به حق دانشجویان معترض به جنایات رژیم منحوس اسرائیل در غزه نشان از پوچ بودن ادعاهای غرب در دفاع از کرامت انسانی و حقوق بشر دارد.

حجت الاسلام موسوی با تقدیر وتشکر از معلمان گفتند معلمان، جهادگران عرصه تعلیم و تربیت هستند. نقش معلم در نظام اسلامی نقش ویژه و ممتازی است ، معلمی شغل انبیا است و کار انبیا تعلیم و تربیت است. به همین دلیل رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیرش بر نقش معاونت پرورشی در جلوگیری از ایجاد ، رواج و شیوع  آسیب‌های اخلاقی اجتماعی و تربیت نیروی انسانی و تبیین مصالح بنیادی کشور تاکید کردند.

 ۱۲ اردیبهشت ماه روز معلم بهانه ای است برای تکریم مقام معلم، اما این تکریم باید همیشگی و در تمام عرصه ها باشد . جایگاه فرهنگی، اجتماعی ، وضعیت معیشتی و شغلی باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

خطیب جمعه با اشاره به پایین بودن سرانه آموزشی در شهرستان ، مصوبه سفر ریاست جمهوری در ساخت ۱۰ باب مدرسه را درهمین راستا دانسته و گفتند : مسئولان مربوطه برای تحقق این مصوبه و تکمیل و راه اندازی مدارس و تجهیز و نوسازی امکانات مورد نیاز برای دانش آموزان تلاش مضاعف کنند.

 

انتهای پیام/

نظر شما