شناسهٔ خبر: 66466881 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

برگزاری دومین نمایشگاه جشنواره اقوام ایرانی در فردوسیه شهریار

دومین نمایشگاه جشنواره اقوام ایرانی در شهر فردوسیه برگزار شد. دومین نمایشگاه جشنواره اقوام ایرانی در شهر فردوسیه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ طی مراسمی با حضور  اعضای شورای اسلامی، معاون اداری مالی شهرداری فردوسیه، قرارگاه سازندگی سپاه ناحیه شهریار، خانواده معظم شهدا ، مردم و معتمدین محلی دومین نمایشگاه جشنواره اقوام ایرانی در شهر فردوسیه برگزار گردید.

 بهروز بابالو معاون اداری مالی شهرداری فردوسیه در حاشیه این مراسم گفت: خداوند را شاکریم که بار دیگر فرصتی به ما داد تا بتوانیم برنامه فرهنگ اجتماعی دیگری را به عنوان جشنواره اقوام ایرانی در شهر فردوسیه برگزار نماییم .

وی افزود: با توجه به استقبال خوب مردم شریف شهر و در راستای اجرای ماموریت‌های محوله اقدام به برگزاری دوره دیگری از این جشنواره با حضور اقوام مختلف ایرانی و ارائه محصولاتشان در شهر بودیم که مراسم افتتاحیه آن نیز امروز با حضور مسئولین برگزار شد تا ان شالله مردم شهر فردوسیه بتوانند از ثمرات این نمایشگاه بهره‌مند گردند.

 وی یادآور شد: در این نمایشگاه ۱۰۰ غرفه در نظر گرفته شده است که محصولاتی هم چون صنایع دستی، غذایی ،پوشاک، کفش، صنایع هنری در معرض دید عموم قرار بگیرد که شهروندان می‌توانند از آن خریداری نمایند و از مهمترین دستاوردهای برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم تولیدات با قیمت‌های مناسب به مردم و همچنین کارآفرینی و حمایت از تولیدات است که در راستای شعار امسال نیز این اقدام عملی گردید و از مردم عزیز شهر فردوسیه درخواست داریم از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

 

انتهای پیام/

نظر شما