شناسهٔ خبر: 66466831 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ورودی کاشان از سمت آزادراه امیرکبیر مسدود شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کاشان از مسدود کردن ورودی این شهر از طرف آزادراه امیرکبیر خبر داد.

صاحب‌خبر -

مهدی مرادی غفار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به انسداد ورودی کاشان از سمت آزادراه امیرکبیر اظهار داشت: این تصمیم با توجه به تکمیل ظرفیت مکان‌های اقامتی، هتل‌ها، پارکینگ‌ها و لزوم خدمت‌رسانی شایسته به میهمانان گرفته شد.

وی افزود: با توجه به معین بودن ظرفیت خدمت‌رسانی به گردشگران و مسافران و نظر به موج گسترده و چشمگیر حضور میهمانان و طبیعتا عدم امکان پاسخ‌گویی شایسته به نیازهای اقامتی و ترافیکی مسافران، ورودی آزادراه امیرکبیر به کاشان مسدود شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کاشان با اشاره به اقدام‌های مختلف شهرداری در ایام تعطیلات اردیبهشت گفت: مدیریت شهری با توسعه و آماده‌سازی پارکینگ‌ها، استقرار پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و راهنمای مسافران و گردشگران و جابجایی رایگان میهمانان از پارکینگ‌ها برای میزبانی شایسته گردشگران بی‌وقفه تلاش کرده است.

وی تصریح کرد: تمام دستگاه‌های انتظامی، اجرایی و خدماتی از جمله مجموعه شهرداری از تمام ظرفیت‌ها امکانات خود برای میزبانی شایسته میهمانان کاشان در ایام تعطیلات اردیبهشت استفاده کرده و همچنان خدمت‌رسانی ادامه دارد.

مرادی غفار با بیان اینکه شهرداری کاشان در زمینه ارائه خدمات مطلوب به گردشگران ایام گل و گلاب تمام تلاش خود را به کار گرفته است، تاکید کرد: اقدامات مختلفی برای ارائه خدمات مطلوب‌ پیش‌بینی شده است که از سوی شهرداری انجام شد.

انتهای پیام/801/.

نظر شما