شناسهٔ خبر: 66466727 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در کاشان:

وظیفه امروز ما یاری جبهه حق و مبارزه با جبهه باطل است

اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه با اسرائیل باید دشمن بود و با او مبارزه کرد، گفت: وظیفه امروز هر یک از ما یاری جبهه حق و مبارزه با جبهه باطل است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پنجشنبه شب در مسجد محمد رسول الله در جمع نمازگزاران این مسجد گفت: انسان اگر منصف نباشد به خاطر دنیا حق را زیر پا خواهد گذاشت. 

وی شناخت مسیر حق و استقامت در این مسیر را سخت و دشوار دانست و با اشاره به اینکه اگر در مسیر حق استقامت نکنیم با خطرات زیادی مواجه خواهیم شد، گفت: یکی از مهمترین دستاورد‌های استقامت در مسیرحق، کمک‌ها و امدادی غیبی است.

به گفته وی اگر مسیر را بشناسیم و در این مسیر استقامت کنیم تمامی کمک‌ها و امداد‌های غیبی نیز شامل حال ما خواهد شد در غیر این صورت سقوط خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان به لزوم داشتن بصیرت و شناخت حق و باطل و دشمن شناسی تأکید کرد و اظهار داشت: در تقابل بین جبهه حق با جبهه باطل باید جبهه حق را یاری کنید و با جبهه باطل و دشمن مقابله و دشمنی کرد.

وی با بیان اینکه با کشور صهیونیستی و اشغالگر اسرائیل باید دشمن بود و با او مبارزه کرد افزود: وظیفه امروز هر یک از ما یاری جبهه حق و مبارزه با جبهه باطل است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: دست غیبی خدا از انقلاب اسلامی ایران حمایت می‌کند و ملت قهرمان ایران اسلامی با همین روحیه و با تبعیت از رهبر معظم انقلاب و اجرای فرامین معظم له، امانت شهدا و انقلاب اسلامی را به صاحب اصلی آن تحویل خواهند داد.

وی ادامه داد: اگر با خدا عهد پیمان ببندیم که وقتی جبهه حق را شناختیم و جبهه حق را کمک و یاری کردیم و با دشمن باطل مبارزه کردیم، شک نکنید خداوند ما را یاری خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: انسان مومن و متدین نورانی است و نوری که خداوند به مومنین و بندگان صالح خودش می‌دهد آنها می‌توانند آینده را ببیند./۱۳۰۷/

نظر شما