شناسهٔ خبر: 66466670 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

مدیر فرهنگی-دانشجویی دانشکده خبر داد:

ثبت نام نامزدهای انتخابات شورای صنفی دانشکده آغاز شده‌ و انتخابات بزودی برگزار می‌شود

محمد علی اسروش، مدیر فرهنگی-دانشجویی دانشکده علوم پزشکی لارستان، از آعاز روند نام نویسی داوطلبین و برگزاری انتخابات شورای صنفی دانشجویان در اردیبهشت ماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا لارستان؛ محمد علی اسروش، مدیر فرهنگی-دانشجویی دانشکده علوم پزشکی لارستان، ضمن دعوت از دانشجویان علاقه‌مند به فعالیت در شورای صنفی دانشکده بیان کرد: ثبت نام نامزدهای کاندیداتوری شورای صنفی دانشکده علوم پزشکی لارستان از یازدهم اردیبهشت ماه آغاز شده و تا هفدهم اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

مدیر فرهنگی-دانشجویی دانشکده در ادامه افزود: ما در جهت خدمت به دانشجویان گرامی تلاش می‌کنیم و نیازمند همکاری و نقد سازنده شورای صنفی هستیم تا بر اساس آیین‌نامه‌ها و مقررات دانشکده بتوانیم در راستای حل مسائل و مشکلات دانشجویان گام برداریم.

اسروش در این رابطه اظهار داشت: امیدواریم که با تعامل بیشتر و تسهیلات همه شوراهای صنفی ممکن در واحدهای مختلف دانشکده، فضایی مطلوب‌تر در سطح مجموعه برای دانشجویان فراهم کنیم و در این راستا شورای صنفی دانشجویان می‌تواند به عنوان بازویی توانمند در این مسیر ما را یاری نماید.

وی در پایان با اشاره به اینکه دانشکده علوم پزشکی لارستان، دارای ده واحد دانشگاهی برای برگزاری انتخابات می باشد، تصریح کرد: با توجه به اهمیت این‌ موضوع از دانشجویان دعوت می‌ کنم که با ثبت نام و شرکت در این انتخابات، به برگزاری هرچه بهتر این فرآیند و ارتقاء اثربخشی آن کمک کنند.

نظر شما