شناسهٔ خبر: 66466447 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کاظمیان با گل سمت حسینی رفت (عکس)

مهاجم آلومینیوم پس از گلزنی مقابل فولاد شادی جالبی به سمت سرمربی تیمش داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سیدمجتبی حسینی پس از برتری مقابل پرسپولیس در جام حذفی، در دیدار برابر فولاد خوزستان هم شکست‌ناپذیر ماندند و به تساوی یک بر یک رسیدند که این نتیجه در حالی برای آلومینیوم اراک به دست آمد که سرمربی ایرالکو به دلیل محرومیت به دلیل انجام یک مصاحبه، از روی سکوها بازی را دنبال می‌کرد، اما شادی گلزن تیمش به او تقدیم شد.

محمدامین کاظمیان پس از تلاشی که برای زدن گل تساوی و باز کردن دروازه فولاد خوزستان داشت، در دقیقه 61 توانست ارسال یونس اکبرپور از جناح چپ زمین را با ضربه سر شیرجه‌ای تبدیل به گل کند و کریستوفر کنت را ناکام بگذارد و همچنین مانع از برتری حریف‌شان شود.

2017701

این مهاجم چپ پا پس از اینکه دروازه فولاد خوزستان را با ضربه سر دیدنی باز کرد، شادی گل خاصی هم انجام داد و با سرعت به میانه زمین رفت و مجتبی حسینی که روی سکوها نشسته بود را نشانه رفت و به سرمربی خود احترام نظامی گذاشت تا این چنین گل خود را تقدیم به او کرده باشد.

کاظمیان که پیشتر هم در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده و در دو مسابقه دور برگشت برابر مس رفسنجان و هوادار هم گلزنی کرده بود، در تقابل با فولاد خوزستان هم این کار را انجام داد.

2017703

نظر شما