شناسهٔ خبر: 66466332 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

باید برای هفته آخر لیگ تمهیداتی اندیشیده شود

حجازی: خوشحالم که در تیم پدرم حضور دارم

آتیلا حجازی سرپرست جدید باشگاه استقلال پس از انتصاب شب گذشته‌اش به این سمت، در نخستین روز کاری خود و در کمپ مرحوم ناصر حجازی، پاسخ‌گوی سوالات خبرنگاران بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، آتیلا حجازی سرپرست جدید استقلال در نخستین روز کاری خود و در محل تمرین آبی‌ها در کمپ مرحوم ناصر حجازی گفت: از هواداران بسیار خوب استقلال تشکر ویژه می‌کنم، نه به‌خاطر حضور امروزشان در محل تمرین بلکه به‌خاطر حمایت همه جانبه‌شان از ابتدای فصل. امیدوارم که در انتهای فصل، به موفقیتی که مد نظر همه هست، برسیم.

ویدئو: 331747

وی در مورد حضورش در استقلال و اینکه از قبل با او صحبتی در این خصوص شده بود یا نه، گفت: نمی‌توانم بگویم که از قبل صحبت کرده بودیم چون پیش از این زمزمه‌هایی مبنی بر آمدن من بود. با من تماس گرفته شد و با اینکه من در ایران نبودم، به تهران برگشتم. بالاخره حضور در استقلال که تیم محبوب و مورد علاقه دوران بچگی من و همچنین تیم پدر من است، بی‌درنگ دوست داشتم بتوانم به این باشگاه خدمت کنم هر چند که این خدمت کوچک باشد. خوشحالم که در این باشگاه حضور دارم.

سرپرست جدید آبی‌ها در مورد اینکه تغییرات مدیریتی در استقلال آن‌هم در فاصله ۵ هفته مانده به پایان مسابقات را چگونه ارزیابی می‌کند، پاسخ داد: من اصلاً نمی‌خواهم درباره گذشته صحبت کنم، دید ما رو به آینده است. جا دارد از تمام کسانی که برای استقلال زحمت کشیدند، تشکر شود. ما اکنون فقط به آرامش و تمرکز نیاز داریم، چون وضعیت برای ما حساس است. امیدوارم که بچه‌ها بتوانند با تمرکز بالا ادامه مسابقات را برگزار کنند.

حجازی در پاسخ به این سوال که باشگاه استقلال در خصوص مکان برگزاری هفته پایانی لیگ مقابل پیکان در ورزشگاه دستگردی چه تمهیداتی اندیشیده است، توضیح داد: فوتبال با تماشاگر زیبا است. اینکه در یک بازی تماشاگران حضور داشته باشند و در مسابقه دیگر آنها به استادیوم نیایند، نمی‌شود. آخرین بازی ما طبیعتاً حساس‌ترین مسابقه ما است و استقلال نیز باید از حضور تماشاگرانش بهره ببرد. حتی اگر میزبان بازی نباشیم، باید از حداقل حضور هواداران برخوردار باشیم. امیدوارم که تمهیداتی اندیشیده شود تا این اتفاق رخ بدهد.

حجازی در خصوص وضعیت مالی استقلال و اینکه گفته می‌شود مبلغ واریزی باعث اخراج علی خطیر شده است، گفت: با بازیکنان صحبت کرده‌ایم و به آنها قول داده‌ایم که انشاالله اتفاقات خوبی رخ خواهد داد. فقط این بچه‌ها باید تمرکزشان روی مستطیل سبز باشد، مدیریت باشگاه کارهای مدیریتی را انجام می‌دهد. امیدوارم زمینه‌ای فراهم شود که این باشگاه هیچ مشکلی در زمینه مالی نداشته باشد.

او در واکنش به تشویق‌های هواداران نیز گفت: واقعا نمی‌دانم که چگونه از آنها تشکر کنم. از روز گذشته که کامنت‌ها را نگاه می‌کردم، کیف کردم و از این همه حمایت، لذت بردم. امیدوارم که از تیم استقلال حمایت شود، کما اینکه از ابتدای فصل با هرگونه نداری و کمبودی، هواداران بزرگترین پشتوانه ما بودند و در ادامه نیز به حضور آنها نیاز داریم.

وی در خصوص تفاوت شرایط استقلال با سال ۱۳۹۰ که یکی از اعضای کادر فنی باشگاه بوده، توضیح داد: من آن سال به‌عنوان مربی در اینجا فعالیت می‌کردم. به هر حال فوتبال پیشرفت می‌کند و مسلماً الان نیز پیشرفت‌هایی دیده می‌شود، ولی برای تیمی که ادعای کسب عنوان قهرمانی آسیا را دارد، ما به خیلی بیشتر از این‌ها نیاز داریم. این اتفاق با حضور هلدینگ محترم خلیج فارس و شخص آقای شهریاری ۱۰۰ درصد شدنی است.

سرپرست جدید آبی‌ها در واکنش به تغییر نام باشگاه استقلال نیز توضیح داد: یک مثال برای شما می‌زنم. مثلاً در شهری که من در ترکیه حضور داشتم، تیم آلانیا اسپور یک بار زیر نظر شرکت هواپیمایی رفت و اسم آن شرکت را پیشوند یا پسوند آن گذاشتند، یک‌بار نیز زیر نظر یک شرکت نفتی مشغول فعالیت شد و این کار را انجام دادند. ولی این کار در ایران خیلی مرسوم نیست. امیدوارم که استقلال که از قدیم با این نام مطرح شده، با همین نام نیز به کارش ادامه بدهد.

حجازی در خصوص شرایط کمپ مرحوم ناصر حجازی نیز گفت: مسلماً نقض‌هایی وجود دارد. من صبح زود به اینجا آمدم و صحبت کردیم. در حال انجام کارهای زیربنایی برای باشگاه هستیم. نباید یک‌سری کارها انجام دهیم و آن را رها کنیم. یک‌سری امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را انجام می‌دهیم که انشاالله در فصل آینده شاهد یک مجموعه بهتر از این خواهیم بود.

او در پایان و در خصوص اتفاقی که برای زنان هوادار پرسپولیس در بازی با سپاهان رخ داد، گفت: وقتی آن صحنه را دیدم، جز اینکه تاسف خوردم، چیز دیگری نمی‌توانستم بگویم. کاش در فرهنگ ما این موضوع جا بیفتد که حقوق برابری بین هر دو قشر وجود دارد. ضمن تمام احترام بسیار زیادی که برای بانوان قائل هستیم، ما آقایان باید از جنبه اخلاقی حواسمان بیشتر باشد تا زمینه حضور زنان در فوتبال ما بتواند بیشتر فراهم شود. کما اینکه حضور هر دو قشر باعث پیشرفت فوتبال ایران خواهد شد.

نظر شما