شناسهٔ خبر: 66466263 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گشایش نمایشگاه موزه عبرت در شیروان

خبرگزاری صدا و سیما

نمایشگاه موزه عبرت همزمان با سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی به باهدف تبیین جنایات و وحشی گری‌های عوامل رژیم منحوس پهلوی در محل مصلای شیروان تا ۲۴ اردیبهشت ماه بر پا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ استاندار خراسان شمالی در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه موزه عبرت فرصت بسیار خوبی برای آشنایی جوانان با چهره واقعی رژیم منحوس پهلوی و جنایت آن علیه مردم بی گناه است.
محمدرضا حسین نژاد افزود: محتوای این موزه باید از طریق رسانه و فضای مجازی برای استفاده حداکثری اطلاع رسانی شود.
وی در ادامه گفت: جوانان باید از ظلم و ستم رژیم شاهنشاهی به ملت ایران مطلع شوند، اینکه چگونه ثروت جامعه در انحصار درصد کمی از جامعه بود و فاصله طبقاتی در آن دوران بیداد می‌کرد.
استاندارخراسان شمالی با تاکید بر فراهم کردن زمینه بازدید دانش آموزان از موزه عبرت، یادآور شد: مدیران شهرستانی زمینه را برای بازدید دانش آموزان از نمایشگاه عبرت فراهم کنند و وقایع گذشته برای آنان بازگو شود.
این نمایشگاه با هدف آشنایی نسل جوان و نوجوان با ماشین سرکوب حکومت پهلوی و معرفی شخصیت‌های برجسته انقلاب برپا شده و با روایت‌گری و تصویرسازی زندان‌های پیش از انقلاب که محل شکنجه مبارزان انقلابی بود در معرض عموم قرار گرفته است.

<div id="video-display-embed-code_11071890"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4223188/11071890?width=650&height=300"></script></div>
 

نظر شما