شناسهٔ خبر: 66466202 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تجلیل از قهرمانان پروش اندام پس از 6 سال!

با اصلاح آیین نامه پاداش قهرمانان توسط کیومرث هاشمی، از قهرمانان بدنسازی نیز تجلیل خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در یکی از اقدامات خود در هفته های گذشته قول داده بود که آیین نامه پاداش قهرمانان اصلاح خواهد شد. در این راستا یکی از مواردی که اصلاح شده، تجلیل و قدردانی از مدال آوران رشته بدنسازی پس از 6 سال است که مقرر شده در روز سه شنبه با حضور رئیس جمهور از 124 قهرمان این رشته تجلیل شود.

رئیس فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی در این باره صحبت‌هایی انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

خوشحالم که این خبر را اعلام کنم 124 نفر از مدال‌آوران فدراسیون بدنسازی در سال 1402 روز سه‌شنبه در سالن اجلاس سران با حضور رئیس جمهور مورد تجلیل قرار می‌گیرند. در همین راستا جا دارد از ریاست محترم جمهور و وزیر ورزش و جوانان تشکر ویژه‌ای داشته باشم که خواسته جامعه بدنسازی و ورزش‌های قدرتی را شنیدند و بعد از 6 سال دوباره نام این قهرمانان در لیست تجلیل قرار گرفت. از سال 96 به بعد نام قهرمانان فدراسیون بدنسازی از لیست مدال‌آورانی که تجلیل می‌شدند، با تصمیمی غیرمنطقی خارج شده بودند و با این بهانه که فدراسیون ما در بازی‌های آسیایی و المپیک حضور ندارد، قهرمانان ما را دعوت نمی‌کردند."

وی افزود: در سال‌های اخیر پیگیری‌های زیادی در این خصوص انجام دادیم. از دوران آقای سلطانی‌فر و همچنین سجادی این موضوع مطرح شد و متاسفانه پاسخی نگرفتیم، اما آقای کیومرث هاشمی و تیمشان صدای جامعه مظلوم پرورش‌اندام را شنیدند. ما همه محدودیت‌های مالی را می‌دانیم و به نظرم مبلغ جایزه‌ای که اهدا می‌شود، در درجه آخر قرار دارد. بیشتر از منفعت مالی برای قهرمانان ما حضور در این مراسم اهمیت دارد که در کنار سایر قهرمانان بتوانند مورد تقدیر قرار بگیرند."

 

انتهای پیام/

نظر شما