شناسهٔ خبر: 66466125 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوتنان استان قزوین مطرح کرد:

اولویت توسعه همگانی رشته های زیرمجموعه هیات بدنسازی و پروش اندام

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین درمجمع عمومی انتخابات هیات بدنسازی گفت: توسعه رشته های مختلف هیات و حرکت در مسیر ورزش سالم و پاک در رشته بدنسازی و پرورش اندام باید در اولویت قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان،عباس علایی مقدم در مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی اظهارداشت: خوشبختانه با حضور آقای نصیرزاده در راس فدراسیون پیگیری امور بهتر شده و نگاه فرهنگی و ورزشی به این رشته تغییر کرده هرچند مشکلاتی از گذشته باقیمانده که حل آنها سخت است.

وی اضافه کرد: با ورود مکمل ها نگاه منفی به این رشته ایجاد شده و خطای یک نفر آسیب زیادی در این رشته را شاهدیم که مسئولان امروز درحال رفع این مسائل هستند.

علایی مقدم یادآورشد: از استان قزوین افراد شاخصی در این رشته فعالیت می کنند و نماینده ما در فدراسیون هستند و خوشحالیم که حضور رئیس جدید فدراسیون بسیار امیدبخش بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: رشته بدنسازی و پرورش اندام حدود ۱۷ رشته را پوشش می دهد و هیئت بزرگی است و آمار بیمه شده ها به ۱۴ هزار نفر رسیده که بیانگر بزرگی این رشته است.

علایی مقدم اضافه کرذ: برنامه های ۱۵ گانه این رشته باید فعال شود اما به امور فرهنگی هم باید توجه کنید.

این مدیر ورزشی اظهارداشت: شاخصه این هیئت داشتن قهرمانان ملی از استان قزوین است و امیدواریم فدراسیون هم از این ورزشکاران حمایت کنند و با فعال شدن شورای عالی ورزش از سوی وزیر محترم امیدواریم به موفقیت های بیشتری برسیم.

علایی مقدم گفت: امسال دو برابر تفاهم نامه مالی با هیئت پرورش اندام داشتیم و با پیش بینی بودجه ۱۵ میلبارد تومانی قرار است ۱۰ میلیارد تومان برای هیئت های ورزشی استان و ۵ میلیارد تومان برای شهرستانها هزینه کنیم تا ق=فعالیتها بیشتر شود.

وی اظهارداشت: الان در وزنه برداری و تکواندو دو ورودی المپیک گرفتیم و منتظر جواز سوم هستیم تا رکورد شکسته شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: تاکید داریم نرم افرار مالی هیئت پرورش اندام فعال شود و نرخ گذاری امسال و شرایط رتبه بندی باشگاهها انجام و سریعا اعلام شود.

وی در خصوص کمبود فضا برای این رشته تصریح کرد: در شهر قزوین یک سالن شهید بابایی داریم که اکثر رشته ها در آن فعالیت می کند و از هیئت ها اجاره نمی گیریم و هزینه های ناچیز برای خدمات آب و برق است.

علایی مقدم تصریح کرد: در خصوص تامین فضا برای تمرین این رشته در استادیوم ۱۵ هزار نفری در کنار سالن بیلیارد یک فضایی داریم که می تواتید تجهیزات بدنسازی و پرورش اندام را در این مکان قرار دهید و با مدیر مجموعه تفاهم کنید تا از آن استفاده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در همکاری با هیئت بدنسازی قول داد به صورت موقت فضایی در مجموعه سردار آزادگان در اختیار قرار دهد.

وی گفت: هیئت های شهرستانی باید شناسه داشته باشند زیرا نگاه ما توسعه ورزش قهرمانی است.

علایی مقدم افزود: در استان حدود ۷ سال قبل فقط یک مربی در این رشته داشتیم اما امروز دهها مربی داریم و ۱۴ هزار ورزشکار بیمه شده هم ساماندهی شده که ارزشمند است.

نظر شما