شناسهٔ خبر: 66466119 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه کرمان: دولت برای آسیب‌پذیری اقتصادی کشور چاره اندیشی کند

کرمان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: دولت انقلابی و مردمی عزم خود را جزم و برای آسیب‌پذیری کشور در بخش اقتصاد چاره اندیشی و تلخ کامی اقشار کم درآمد را به شیرینی تبدیل کند که این مهم با حرکت هماهنگ و همگام اتفاق خواهد افتاد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه کرمان افزود: توجه دولت و دولتمردان به عملیات هوشمند و گسترده در بخش سامان دادن به اقتصاد کشور دارای اهمیت است.

وی بیان کرد: ایران قوی الزاماتی دارد، همانطور که در بخش نظامی این کشور پیشرفت کرده که عملیات وعده صادق را در دنیای پر آشوب امروز در یک اعلان رسمی می تواند انجام شود و به نتیجه برساند باید در بخش اقتصاد، کشور در همین تراز قرار گیرد.

امام جمعه کرمان اظهار داشت: دولت، بانک مرکزی، وزارتخانه های امور خارجه و اقتصاد و بخش خصوصی باید در کنار هم قرار گیرند تا بتوانند اقدامات روشن و نقطه زن در داخل کشور علیه سوداگران اقتصادی و علیه دشمنان خارجی عملیاتی کنند.

وی گفت: باید با فعال کردن مراکز اقتصادی کشور، با ترسیم کار دقیق و با تشکیل مرکز عملیات هوشمند و فعال اقتصادی در کشور رنج چند ساله تورم و کاهش ارزش پول ملی را به پایان رساند و از این کشور دور کرد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی بیان کرد: درست است که فلسطین و غزه زیر آتش قرار گرفته و تاکنون در این منطقه ۱۰۰هزار شهید و مجروح تقدیم جهان اسلام شده است اما دنیا بداند و خود را آرام آرام برای تحولات بزرگی که در آینده نزدیک اتفاق می افتاد، آماده کند و در نتیجه آن کشور فلسطین به رسمیت شناخته خواهد شد.

وی گفت: در آینده نزدیک دنیا شاهد صدور حکم قریب الوقوع علیه نتانیاهو به عنوان جنایتکار جنگی و نسل‌کش خواهد بود و در آینده دنیا با اعلام رسمی، مجامع حقوقی بشر را ناکارآمد در دفاع از حقوق مظلوم معرفی خواهد کرد.

امام جمعه کرمان گفت: در آینده نزدیک شاهد پیروزی حماس خواهیم بود و دنیای پسا اسراییل جعلی را مشاهده می کنیم.

وی ادامه داد: نتیجه نامه رهبری به جوانان اروپا به نتیجه نشست و امروز دانشگاه‌های اروپا و آمریکا به دفاع از فلسطین قیام کردند و جنبش دانشجویی پرچم دفاع از مظلوم را به دست گرفته است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی بیان کرد:امروز خیابان های آمریکا و اروپا پر از نسلی است که آماده قیام همه جانبه برای دفاع از مظلوم هستند.

وی تصریح کرد: دنیا و دانشگاه بیدار شده است و مطمئن باشید این بیداری بستر را برای حکومت عدل جهانی فراهم خواهد کرد.

نظر شما