شناسهٔ خبر: 66465418 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛

صعود والیبال ساحلی بعد از صدرنشینی

قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ تیم ایران یک والیبال ساحلی در رقابت‌های قهرمانی زیر 19 سال آسیا از گروه خود به عنوان صدرنشین صعود کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 سال آسیا با حضور 32 تیم از روز چهارشنبه 12 اردیبهشت آغاز ‌شد و به مدت چهار روز (16 اردیبهشت) در روی‌اِت کشور تایلند ادامه دارد.

ایران با دو تیم در این مسابقات حضور داشت که تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک(حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی) در گروه C ویتنام یک(انگوین هووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا دو(بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند سه (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) را شکست داد و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شد.

ملی‌پوشان ساحلی امروز در سومین دیدار خود برابر ویتنام یک قرار گرفتند و با امتیازات 21 بر 8 و 21 بر 11 حریف خود را مغلوب کردند تا بدون شکست راهی مرحله دوم مسابقات شوند.

اما ایران دو(محمد رسول بستگانی – کیارش باقری) در گروه D مرحله مقدماتی با چین یک(سونگ جینیانگ – سان ژی هائو)، سنگاپور یک(ساسیکومار رانجی – انگ چن فنگ) و ویتنام دو(هوو کوآنگ هووی – انگوین وانلین) مسابقه داد و بدون کسب پیروزی از حضور در مرحله بعد بازماند.

بستگانی و باقری در آخرین مسابقه خود دو بر یک و با نتایج 21 بر 15، 16 بر 21 و 16 بر 18 نتیجه را واگذار کردند و فرصت حضور در مرحله بعد را از دست دادند.

انتهای پیام/

نظر شما