شناسهٔ خبر: 66464843 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

معلمان مصداق بارز روح بلند تجلی و پرواز یک انسان از پایین ترین سطح ممکن به قله های ترقی و رشد می باشند

به‌مناسبت گرامیداشت مقام‌ معلم‌، تکریم معلمان منطقه‌ی چهاردانگه شهرستان ساری به نمایندگی از معلمان مناطق محروم استان مازندران، توسط قرارگاه‌محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا صورت گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به‌مناسبت گرامیداشت مقام‌ معلم‌، تکریم معلمان منطقه‌ی چهاردانگه شهرستان ساری به نمایندگی از معلمان مناطق محروم استان مازندران، توسط قرارگاه‌محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا صورت گرفت.

در این برنامه که با همراهی رئیس اداره‌ آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه و جمعی از همکاران ایشان همراه بود از معلمان زحمتکش روستاهای چورت و چالو قدردانی شد.

تقدیم هدایا توسط قرارگاه و اهداء لوح سپاسی توسط‌ معاونت ابتدایی اداره کل آموزش و‌پرورش استان از برنامه های جانبی این دیدار و تکریم بود.

عادل الندانی مسئول کارگروه نصیب آموزشی قرارگاه نیز در جمع معلمان با اشاره به موضوع بسیار مهم رشد و تربیت یک دانش آموز اسلامی و ایرانی در تراز ملی و دینی، کارِ ارزشمند معلمان را برای رشد و تربیت دانش آموزان ارزشمند خواند و افزود: با توجه به فرمایش اخیر مقام معظم رهبری مدظله العالی به دانش‌آموزتان نگاه ملّی بدهید تا خودش را جزئی از اجزای حرکت‌دهنده مجموعه‌ کشور بداند این یعنی ما یک‌ نقشه ی راه داریم برای پیشرفت کشور مثل یک جدول است اگر خانه های این جدول درست پر شد نتیجه می شود پیشرفت کشور، کلاس شما یکی از خانه های این جدول است.

وی در پایان از زحمات مدیران و معلمان پرتلاش، صبور و زحمتکش مناطق محروم استان مازندران تشکر و قدردانی کرد.

نظر شما