شناسهٔ خبر: 66464826 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دبیر ستاد انتخابات اردبیل:

۶ هزار نفر به برگزاری انتخابات مرحله دوم کمک می کنند

اردبیل-دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: ۶هزار نفر در استان اردبیل درقالب عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی بر فرآیند برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اردبیل کمک می کنند.

صاحب‌خبر -

بهروز زلالی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز تنها حوزه باقیمانده در مرحله دوم است که انتخابات آن جمعه آینده در بیش از ۲۷۰ شعبه تعریف شده در شمال استان اردبیل برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش ستاد انتخابات استان اردبیل بر این است تا این انتخابات در نهایت آرامش و امنیت و با مشارکت بالای مردم شهرهای پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز و بخش جعفرآباد برگزار شود.

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل بیان کرد: در تک حوزه انتخابیه استان اردبیل انتخابات الکترونیکی نخواهد بود و قرار است به شکل نیمه الکترونیکی و با احراز هویت و آنلاین از طریق پنج سند هویتی این کار انجام شود.

زلالی گفت: براساس قانون انتخابات افرادی حق رای دارند که در مرحله اول انتخابات در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز رای داده باشند و یا در مرحله اول رای نداده باشند.

وی افزود: افرادی که در سایر حوزه های انتخابیه رای داده اند امکان حضور در این مرحله را نخواهند داشت و عوامل اجرایی از رای دادن چنین افرادی طبق قانون جلوگیری خواهند کرد.

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل به آغاز تبلیغات کاندیداها از روز گذشته اشاره و تصریح کرد: فرآیند تبلیغات تا ساع ۸ صبح بیستم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و ما با دعوت از کاندیداها از آنها خواسته ایم تا به طرفداران خود متذکر شوند که مواد قانونی ۸۰ و ۸۲ قانون انتخابات را به دقت رعایت کنند.

زلالی ادامه داد: هرگونه تخریب، تهدی، تطمیع و یا فعالیت های خلاف مقررات قانونی ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی اظهار کرد: به هیچ وجه مجموعه های نظارتی و بازرسی اجازه وقوع تخلفات را نخواهند داد و امیدواریم کاندیدا و طرفداران آنها با رعایت قانون و حفظ آرامش و امنیت به برگزاری انتخابات مرحله دوم کمک کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل خاطرنشان کرد: هر دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم قول داده اند تا با همراهی هواداران در نهایت اخلاقمداری تبلیغات خود را در فضای حقیقی و مجازی انجام داده و کوچکترین تخلفی را مرتبکب نشوند.

زلالی گفت: پخش مناظره تلویزیونی هر دو کاندیدا از روز دوشنبه به همراه برنامه های تبلیغی آنها از صداوسیما آغاز خواهد شد و شبکه سبلان ظرفیت خوبی را ایجاد کرده تا تبلیغات مناسب برای آشنایی بیشتر مردم شمال استان انجام شود.

وی افزود: روز جمعه رای گیری در ۲۷۰ شعبه در هر سه شهرستان آغاز خواهد شد و امیدواریم ۲۲ اردیبهشت تکلیف هفتمین نماینده استان در مجلس مشخص شده تا هفتم خرداد ماه شاهد شروع مجلس دوازدهم باشیم.

نظر شما