شناسهٔ خبر: 66464588 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده کل انتظامی کشور:

عهد می‌بندیم که با تمام قوا مدافع طرح نور باشیم

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: عهد می‌بندیم که با تمام قوا مدافع خون شهدا باشیم و مسیر طرح نور را برای پاسداشت از دختران و مادران سرزمینمان ادامه دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان ،سردار احمدرضا رادان در اجتماع بزرگ مردم اصفهان که در خیمه گلستان شهدا برگزار شده بود، در حمایت از طرح عفاف و حجاب با بیان اینکه افتخار پلیس اجرای حکمی قانونی و شرعی در حوزه عفاف و حجاب است، اظهار کرد: قصه حجاب دشمن ما را در همه عرصه‌های تاریخ آزار داده است مربوط به امروز و دیروز نیست.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: این دشمنی از آن روز تا امروز ادامه دارد و کم‌توجهی است که احساس کنیم که هجمه به عفاف و حجاب از دیروز و امروز بوده است، البته شدت پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه دشمن تمام‌قد در برابر دین ما قرار گرفته تا بتواند همه کید و حیله‌های خود را به منصه ظهور برساند، عنوان کرد: از اساس دو جبهه در برابر هم قرار گرفتند، اسلام در یک طرف و کفر در طرف دیگر قرار گرفته‌اند.

رادان با اشاره به فتنه‌های گذشته و امروز تصریح کرد: دشمن فهمیده است که اصل مترقی دین و عفاف و حجاب، اصلی است که نمی‌تواند در برابر آن مقاومت کند؛ بلکه باحجاب و عفاف به‌عنوان یک اصل مخالفت خود را آغاز کردند.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه عنصر کلیدی دشمن برای درنوردیدن همه سنگرهای ما اصل مترقی عفاف و حجاب است، گفت: رضاشاه را کسی جز اروپایی‌ها سر خط کردند که چادر از سر زنان ما بردارد؟ آن روز سرباز بی جیره و مواجب اروپایی‌ها رضاشاه و عیاشی او بودند.

وی ادامه داد: اولین قدم دشمن برای اینکه نقشه خود را عملی کنند، تحریف واقعیت بود، تحریف واقعیت می‌تواند آن چنان در ذهن‌ها متجلی بشود که حتی خود فرد گمان کند اشکالی است؛ این تحریف واقعیت با تغییر برخی زشتی‌ها شروع می‌شود و حتی برخی مسئولان ما هم دچار این تحریف می‌شوند.

رادان با بیان اینکه برنامه دشمن استحاله فرهنگی و دینی جامعه ما است، خاطرنشان کرد: دشمن ابتدا شک و تردید و تحریف واقعیت را ایجاد کرد و اندک‌اندک و زمان‌دار پیش می‌آید و وارد بدنه جامعه اسلامی ما می‌شود و تغییر تبدیل به عادت شود.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه وقتی که حیا از زنان ما گرفته شود، غیرت از مردان گرفته می‌شود، عنوان کرد: بال غیرت و حیا وقتی آسیب دید، استحاله فرهنگی شکل می‌گیرد. امروز پلیس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به حمایت مردم انقلابی است که با جوششی وصف‌ناپذیر به دنبال احیای دین خود هستند.

وی با بیان اینکه مردم اصفهان شناسنامه‌ای مشخص دارند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب شهر انقلاب، شهر خدمت و تربیت نیروی انسانی است، تصریح کرد: شهید علی زاهدی و شهیدانی که در این گلستان شهدا خفته‌اند، تربیت‌یافته این شهر بودند. علی‌الخصوص شهید زاهدی با شهادتش عظمت رژیم صهیونیستی را به زیر کشید.

رادان با بیان اینکه آفرینش ۹ دی توسط مردم انقلابی، متدین و پیرو خط ولایت‌فقیه، آتش فتنه سال ۱۳۸۸ را خاموش کرد، مردان و زنان غیور ایرانی را سنگردارانی نامید که مدافع دین و حرمت‌های آن هستند و فریب‌خوردگان جوامع غربی را به آغوش جامعه بازمی‌گردانند.

فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: اگر این مردم نبودند سنگرها گرفته می‌شد، مسئولان عزیزی که امروز پشت طرح نور هستند؛ مردم افتخار کنید رئیس‌جمهوری دارید که برایش تکلیف مهم است. حتی اگر قضاوت شود، مستحضر به رئیس قوه قضائیه‌ای هستید که تمام‌قد پای‌کار طرح نور است.

وی افزود: بیشترین کسانی که در طرح نور و لایحه عفاف و حجاب تلاش کردند، نمایندگان اصفهان بودند که از جمله آن‌ها آقایان بانکی، نقدعلی و حاجی‌دلیگانی هستند.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: عهد می‌بندیم که مدافع خون شهدا باشیم و مسیر طرح نور را برای پاسداشت از دختران و مادران سرزمینمان ادامه دهیم. بر این عهد و پیمان استوار خواهیم ماند.

وی تصریح کرد: از دشمن سؤال می‌کنیم که از دانشگاه‌های آمریکا، فرانسه و انگلستان چه خبر؟ از دانشجویان دختری که به آن‌ها ستم‌ها می‌شود و از شعار زن زندگی و آزادی که می‌دادید در آمریکا و اروپا چه خبر؟ آن‌ها آزادی را برای خودشان و برای خودشان تعریف می‌کنند.

نظر شما