شناسهٔ خبر: 66464355 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز

۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور به شیراز آمده‌اند و در قالب اردوی جهادی دندانپزشکی به نیازمندان خدمت رسانی می‌کنند.

صاحب‌خبر -

موصلی مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: در این اردوی جهادی، ۸۰ دندانپزشک از سراسر کشور با ۳۲ یونیت به افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و افراد نیازمند مناطق محروم استان خدمات دندانپزشکی ارائه می‌دهند.

او گفت: پیش بینی می‌شود در این ۴ روز، چهار صد نفر ویزیت شدند و پیش بینی می‌شود که هزار و دویست تا هزار سیصد نفر مورد معاینه و درمان در حوزه دندانپزشکی قرار گیرند و بیش از ۲ هزار نفر از خدمات دندان پزشکی این اردوی جهادی استفاده می‌کنند.

موصلی گفت: این اردو به مدت چهار روز در شیراز در حال برگزاری است و تا ۱۵ اردیبهشت با شعار مکتب صادق، وعده صادق، خدمت صادق ادامه دارد.

مدیر کل کمیته امداد فارس، گفت: این اردوی جهادی با مشارکت مجموعه هوا و فضایی سپاه استان فارس، مجموعه سپاه فجر استان فارس، قرار گاه حاج عبدالله والی و کمیته امداد انجام شد که تمامی خدمات ارائه شده به صورت رایگان است.

موصلی، گفت: خدمات دندانپزشکی در این اردوی جهادی شامل عصب کشی، ساخت دندان کامل، جرم گیری و خدمات مرتبط با حوزه دندانپزشکی است.

این مقام مسئول گفت:جامعه هدفی که در این اردوی جهادی بهره‌مند شدند شامل خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و خانواده‌هایی که از لحاظ اقتصادی در شرایط ضعفیف تری هستند.

مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: تلاش می‌شود امسال با بهره گیری از همه ظرفیت‌های گرو‌های جهادی بیش از سی هزار خدمت در استان فارس با بهره گیری از ظرفیت گروه‌های جهادی انجام شود.

نظر شما