شناسهٔ خبر: 66464257 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

معاون سیاسی سپاه صاحب الأمر(عج) استان قزوین؛

عملیات «وعده صادق» وحدت جهان اسلام را رقم زد

بروجردی عنوان کرد: آغاز عملیات وعده صادق با رمز یا رسول الله(ص) موجی از وحدت و یکپارچگی را در جهان اسلام شکل داد و موجب خوشحالی مسلمانان و آزادیخواهان عالم شد.

صاحب‌خبر -

قزوین_ به گزارش بسیج، مراسم بزرگداشت روز معلم، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج با تقدیر از معلمان بسیجی و اجرای سرود، شامگاه ۱۳ اردیبهشت در مسجد سنجیده قزوین برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حسین بروجردی، معاون سیاسی سپاه صاحب الأمر(عج) استان قزوین در این مراسم با اشاره به تحولات منطقه ای عنوان کرد: جنایت‌های رژیم صهیونیستی در کشتار زنان و کودکان فلسطینی علی رغم سانسور رسانه‌های در اختیارشان، ماهیت پلید و ضدبشری آنها را برای جهانیان آشکار کرد.

وی افزود: اشتباه دیگر رژیم غاصب همزمان با جنایاتش در غزه، حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی و شهادت مستشاران نظامی کشورمان بود که با عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی این رژیم جنایتکار از بین رفت و اقتدار نظامی ایران را به رخ کشید.

بروجردی ادامه داد: نحوه پاسخ ایران به جنایت اسرائیل در عملیات «وعده صادق» شمه‌ای از حکمت و اقتدار رهبری را به دنبال داشت که فاصله ۱۰ روزه شهادت فرماندهان و مستشاران ایرانی تا عملیات وعده صادق، رژیم غاصب را در حالت شوک قرار داد که از ترس روی به ذخیره کالاهای اساسی و حضور در پناه‌گاه ها آوردند.

معاون سیاسی سپاه صاحب الأمر(عج) عنوان کرد: آغاز این عملیات با رمز یا رسول الله(ص) موجی از وحدت و یکپارچگی را در جهان اسلام شکل داد و پاسخ ایران شادی تمامی مردم مسلمان در کشورهای منطقه و خوشحالی مردم مظلوم فلسطین را همراه داشت.

بروجردی خاطرنشان کرد: دستاورد بزرگ دیگر این عملیات این بود که قدرت‌های جهانی تمام امکانات و سامانه‌های پدافندی خود را در پاسخ به عملیات موشکی و پهبادی ایران که فقط ۲۰ درصد توانمان بود پای کار آوردند و در دفع این توان ۲۰ درصدی ناکام ماندند و قدرت بازدارنده ایران خاری در چشم دشمنان شد.

 

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

نظر شما