شناسهٔ خبر: 66463858 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مشاور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌های شمالی:

حماسه پرشکوه «خان‌طومان» اوج افتخار دیار علویان است

سردار «ملکی» با اشاره به اینکه حماسه پرشکوه «خان طومان» اوج افتخار مردم دیار علویان است، گفت: مدافعان حرم مازندران با حضور در سوریه در دفاع از حرم آل الله (ع) به زیبایی نقش آفرینی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، همزمان با «اردیبهشت مقاومت» هشتمین سالگرد شهادت «سید جواد اسدی» و سی و ششمین سالگرد شهید «سید خیرالله اسدی» شب گذشته با حضور سردار «عبدالله ملکی» مشاور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌های شمالی در حسینیه پنج تن آل عبا روستای امره ساری برگزار می‌شود.

سردار «عبدالله ملکی» مشاور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌های شمالی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم مازندران در کربلای «خان‌طومان» گفت: مردم دیار علویان در دوران پرشکوه دفاع مقدس و جبهه مقاومت نقش ویژه‌ای ایفا کردند که در تاریخ ماندگار است.

وی با اشاره به اینکه حماسه پرشکوه «خان‌طومان» اوج افتخار مردم دیار علویان است، افزود: مدافعان حرم مازندران با حضور در سوریه در دفاع از حرم آل الله (ع) به زیبایی نقش آفرینی کردند.

این مسئول با گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار شهید «سلیمانی» گفت: حاج قاسم نامِ آشنایی بود پر از تواضع، شجاعت، قناعت و صبر و باعث افتخار است که در دل همه رزمندگان اسلام در جهان جای دارد.

سردار ملکی معنویت، عقلانیت، عدالت و ولایتمداری را ابعاد چهارگانه مکتب شهید سلیمانی دانست و بیان کرد: سبک مدیریت این شهید در فرماندهی و جنگ و جبهه مقاومت نشأت گرفته از سعه صدر، معنویت، قدرت جذب حداکثری و دفع حداقلی، حق‌پذیری، همت و خستگی‌ناپذیری بود.

استان مازندران در کربلای «خان‌طومان» ۱۶ ستاره به نام‌های «علی جمشیدی»، «سعید کمالی کفراتی»، «محمد بلباسی»، «رحیم کابلی»، «حسین مشتاقی»، «حسن رجایی‌فر»، «بهمن قنبری»، «سید سجاد خلیلی»، «حسین بواس»، «محمدتقی سالخورده»، «محمود رادمهر»، «رضا حاجی‌زاده»، «سید رضا طاهر»، «سید جواد اسدی»، «علیرضا بریری» و «علی عابدینی» را در دفاع از حرم آل الله تقدیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما