شناسهٔ خبر: 66463777 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به اینکه تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان باز و تردد خودرو در آنها جریان دارد، گفت: با تلاش نیروهای راهداری ریزش برداری در ۵۶ مقطع از محورهای این استان انجام شد.

صاحب‌خبر -

«سیدزاهدین چشمه خاور» روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با وجود بارش های شدید در استان و با تلاش عوامل راهداری همه راه های اصلی، فرعی و روستایی این استان باز و تردد در آنها جریان دارد.

وی افزود: براساس گزارش امروز ادارات تابعه و رصد دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های استان طی شبانه روز گذشته در هفت محور ارتباطی از شهرهای استان بارش باران گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام، مجموع نیروهای راهدار درگیر را ۹۱ نفر اعلام کرد و گفت: برای انجام این ریزش برداری ۷۳ دستگاه دستگاه ماشین آلات بکار گیری شد.

چشمه خاور بیان کرد: تم عملیاتی از راهداری ایلام با ماشین آلات در کنار سایر دستگاه‌ها و پلیس راه در سطح جاده های استان مستقر هستند و رفع مشکلات احتمالی نقاط مختلف جاده ای را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: مردم می‌توانند در هنگام سفر با شماره گیری ۱۴۱ از اطلاعات راه‌های استان و کشور مطلع شوند.

به گزارش ایرنا، استان ۲۰ هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق دارای ۱۱۱ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۶۴۸ کیلومتر راه روستایی است.

سیستم بارشی از اواخر روز سه شنبه وارد استان شده و فعالیت آن به تناوب تا اوایل هفته آینده ادامه دارد.

نظر شما