شناسهٔ خبر: 66463658 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد؛

برپایی غرفه شهدا و رزمندگان روحانی در حاشیه اجلاسیه شهدای باشت

در حاشیه اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت، در نمایشگاهدستاوردهای دفاع مقدس،غرفه شهدا و رزمندگان روحانی استان کهگیلویه و بویراحمد برپا شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، سید «علی احمد زاده» استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار «سلمان خواست‌خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام والمسلمین «صفدر پناهی» مدیر حوزه علمیه برادران استان کهگیلویه و بویراحمد هر کدام به صورت جداگانه از غرفه شهدا و رزمندگان روحانی بازدید کردند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین «علی مجاهدی نسب» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت، اظهار داشت: این نمایشگاه با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و بسیج طلاب و روحانیون استان برپا شده است.
 
 
حجت‌الاسلام مجاهدی نسب افزود: ۲۵ عکس از شهدا ‌و رزمندگان روحانی و علمای شاخص استان و ۲۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس از جمله کتاب نقش علما و روحانیون شهرستان باشت در انقلاب و دفاع مقدس با عنوان «روحانیت چراغی که هرگز نمی‌میرد» و کتاب «ابر مردان ایل» در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت. 
 
حجت‌الاسلام والمسلمین «علی مجاهدی‌نسب» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت هدف از برپایی این نمایشگاه را معرفی سیره و منش شهدا و رزمندگان روحانی به نسل جوان و در صحنه بودن روحانیون در هر مکان که نظام و انقلاب نیازمند باشد ،بیان کرد.
 
 کتاب «روحانیت چراغی که هرگز نمی‌میرد» ‌به نویسندگی حجت‌الاسلام والمسلمین «علی مجاهدی نسب» با حمایت نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع به چاپ رسید. و کتاب «ابر مردان ایل» توسط سمیه محمدی به رشته تحریر در آمده است.  
 
انتهای پیام/

نظر شما