شناسهٔ خبر: 66463532 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

چهره بزرگراه‌های پایتخت تا ۲ ماه آینده دگرگون می‌شود

مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: امیدواریم تا ۲ ماه آینده شاهد چهره دگرگون شده و متفاوت بزرگراه‌های سطح تهران به ویژه مناطقی که آسفالت خراب دارند و شناسایی شده‌اند باشیم.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - از ابتدای سال جدید شاهد ترمیم آسفالت تعدادی زیادی از معابر شهر تهران و به ویژه در بزرگراه‌ها هستیم. مهدی صداقتی، مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در گفت‌وگو با میزان درباره پروژه‌های آسفالت ریزی در سطح شهر تهران بیان کرد: این اقدام در همه مناطق شهر تهران شامل نواحی شمالی، جنوبی، شرقی، غربی و مرکزی و از جمله بزرگراه‌های ستاری، همت، یاسینی، نیایش، بابایی، باقری، کردستان، لشکری، فتح  و.. در حال انجام است، برای ما فرقی نمی‌کند و هر کجا که خرابی مشاهده شود اقدام می‌کنیم.

وی ضمن اشاره به اینکه تقریبا ۳۰ گروه مکانیزه حفاری در حال حاضر در سطح شهر تهران در حال فعالیت هستند، افزود: تعدادی از گروه‌ها تحت قرارداد سازمان مهندسی عمران و تعدادی دیگر تحت قرارداد با مناطق در حال انجام عملیات هستند و امیدواریم تا ۲ ماه آینده شاهد چهره دگرگون شده و متفاوت بزرگراه‌های سطح تهران به ویژه مناطقی که آسفالت خراب دارند و شناسایی شده‌اند باشیم و خرابی‌های شدیدی که در بزرگراه‌ها با آن‌ها مواجه بوده‌ایم رفع شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد آقامیری، نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران نیز در این رابطه به میزان گفت: این اقدام‌ها با برنامه ریزی صورت گرفت و سال گذشته اعلام کردیم که برای امسال برنامه داریم ۱۰ درصد از معابر شهر تهران را آسفالت کنیم.

وی با بیان اینکه به سال گذشته نیز بیش از یک میلیون‌و ۵۰۰ هزار تن آسفالت ریزی در سطح شهر صورت گرفت و به امید خدا امسال بیش ار این مقدار آسفالت در سطح شهر ریخته می‌شود، ادامه داد: طرح اصلی ما این است که این اقدام ابتدا در معابر بزرگ نظیر بزرگراه‌ها به صورت لکه‌گیری یا کامل انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما