شناسهٔ خبر: 66463319 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

عضو هیات رئیسه انجمن سرب و روی ایران:

نامه تشکل ها به رهبر انقلاب مطالبه انجمن سرب و روی است

عضو هیات رئیسه انجمن سرب و روی ایران گفت: انتقاد به حق ما به بانک مرکزی کماکان وجود دارد و مشخص نیست چرا به درخواست ما تولیدکنندگان به گونه دیگری پاسخ داده می شود!

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار، یوسف مرادلو عضو هیات رئیس انجمن سرب و روی ایران گفت: برخی اظهار نظرها در خصوص نامه رهبری با وجود مهر وامضای انجمن های بزرگ کشور زیر این نامه عجیب است؛ مگر می شود زیر این نامه مهم که ماه ها مطالبه به حق ما بوده است را امضا کرد و امروز زیر آن زد!؟

مرادلو گفت: نامه تشکل ها به رهبر انقلاب در خصوص اصلاح نرخ ارز نیما از سوی بانک مرکزی با امضا و مهر رسمی انجمن سرب و روی آماده شده است و مشخص نیست برخی گروه ها با ایجاد حاشیه به دنبال چه مواردی هستند.

او افزود: انتقاد به حق ما به بانک مرکزی کماکان وجود دارد و مشخص نیست چرا به درخواست ما تولیدکنندگان به گونه دیگری پاسخ داده می شود!

مرادلو گفت: این نامه فنی و دقیق ارتباطی با بورس کالا ندارد بلکه خواسته ما تولیدکنندگان صادرات محور است.

به گفته مرادلو، گله و شکایت ما از بانک مرکزی فراتر از این نامه است لذا باعنایت به جو حاضر در کشور عزیزمون و جلوگیری از افزایش دغدغه های مقام معظم رهبری، متن این نامه مختصر کوتاه و نرم تهیه و تنظیم شد؛ چراکه ناگفته های صنعت تولید و صادرات بیش از این حرفهاست.

مرادلو گفت: وقتی بانک مرکزی خودش داخل گاو صندوق است و دسترسی به مدیران و کارشناسان بسیار مشکل است و گوش شنوایی نیست به ناچار دست به دامن رهبر معزز شدیم.

نظر شما