شناسهٔ خبر: 66463016 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ملی‌پوش پرتاب وزنه: می‌خواهم فینالیست المپیک شوم

تهران- ایرنا- ملی‌پوش پرتاب وزنه گفت: برنامه ریزی بعدی من این است تا فینالیست المپیک شوم.

صاحب‌خبر -

مهدی صابری روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا درباره برنامه‌های پیش روی خود، اظهار کرد: از زمانی که حسین مطیعی و پژمان معتمدی عنوان سرپرست و دبیر فدراسیون دوومیدانی را برعهده گرفتند، نظم خوبی در برنامه‌ها ایجاد شد. در این سه هفته سه بار در جلسه حفظ کسب سهمیه المپیک در فدراسیون شرکت کردم.

وی افزود: نتیجه این شد که برای اولین بار قراردادی بین ورزشکار و فدراسیون بسته شد. با این قرارداد هم ورزشکار وضعیت خود را درباره برنامه‌های دو ماه مانده تا المپیک می‌داند و نیز فدراسیون وظیفه خود را بدون هیچ دغدغه ای انجام می‌دهد تا دوومیدانی‌کاران به المپیک بروند.

ملی‌پوش پرتاب وزنه عنوان کرد: چهار مسابقه برون مرزی برای من پیش‌بینی شد. این مسابقات از تور نقره‌ای سنگال شروع می‌شود و پس از آن در تور نقره‌ای نیجریه، مسابقات پرتاب‌های کره جنوبی و قزاقستان شرکت می‌کنم. در انتها در مسابقات قهرمانی کشور ایران نیز حضور می‌یابم.

وی ادامه داد: زنکینگ من در حال حاضر ۲۶ جهان است. همیشه شرایط خوب و بر وفق مراد نیست اما الان با برنامه‌ریزی خوب فدراسیون، ورزشکار دلخوش این می‌شود که مسئول او پیگیر برنامه‌های ورزشکارش باشد و همین باعث دلگرمی ورزشکار می‌شود که تمام زحماتش دیده خواهد شد.

صابری گفت: الان هم مطیعی و معمتدی این کار را انجام دادند و خیلی خوشحالیم و امیدوارم این برنامه‌ها تداوم داشته باشد و حفظ سهمیه را داشته باشیم. برنامه ریزی بعدی من این است تا فینالیست المپیک شوم. سه سال زیر نظر حمید ابراهیم نژاد در مشهد در حال تمرین هستم و همه چیز خوب است و امیدوارم به عملکرد مطلوب برسم.

نظر شما