شناسهٔ خبر: 66463000 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار همدان:

سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش تضمین کننده فرهنگ اسلامی است

همدان - ایرنا - استاندار همدان گفت: سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش تضمین کننده فرهنگ اسلامی و تعمیق آن در نسل امروز و فردا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی‌ فرزاد عصر پنجشنبه در آیین قدردانی از معلمان و مدیران نمونه کشوری و استانی آموزش و پرورش استان همدان افزود: فرهنگیان با توجه به غنای بالای فرهنگی نقش کلیدی و محوری در تعلیم و تربیت جامعه دارند.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب‌اسلامی همواره شاهدیم که نهاد مقدس آموزش و پرورش انسان‌ساز و پرورش‌دهنده نیروهای توانا است.

استاندار همدان اظهار کرد: بسیاری از وزرا، نمایندگان مجلس، مدیران کل و مسوولان ارشد پس از پیروزی انقلاب‌اسلامی تاکنون از خانواده آموزش‌ و پرورش رشد یافته‌اند و این منبع بی انتها همواره در حال تولید و پرورش شخصیت‌های ارزشمند است.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه همه دانشمندان، پرورش یافتگان توسط معلمان هستند، تصریح کرد: صبوری و شکیبایی معلمان حاصل ایثار، عشق و خودساختگی شخصیت تک‌تک این عزیزان است.

وی با بیان اینکه همه معلمان نمونه، الگو و سرمشق جامعه به شمار می‌روند، تاکید کرد: در برابر همه معلمان که به ما علم و دانش آموخته‌اند سر تعظیم فرود می‌آوریم.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: بودجه‌های خوبی که به حوزه آموزش‌وپرورش تخصیص داده شده است، سرمایه‌گذاری برای ساختن کشور در امروز و آینده است.

در پایان این آیین از معلمان و مدیران نمونه کشوری و استانی و پیشکسوتان آموزش‌وپرورش استان همدان قدردانی شد.

همچنین لوح تقدیری اهدا شده از سوی رضامراد صحرایی وزیر آموزش‌وپرورش به دلیل حمایت‌ها، پشتیبانی‌ها و کسب رتبه برتر شورای آموزش‌وپرورش استان، به استاندار همدان اعطا شد.

آموزش و پرورش استان همدان ۱۸ هزار و ۵۶۱ نیروی آموزشی، هزار و ۶۱۴ نیروی خدماتی و ۷۲۸ نیروی اداری دارد.

نظر شما