شناسهٔ خبر: 66462956 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آخرین وضعیت بارش‌ها و سیلاب‌ها در اصفهان

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان آخرین وضعیت آبگرفتگی در خیابان‌ها و محور‌های اصفهان را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تشریح آخرین وضعیت آبگرفتگی در خیابان‌ها و محور‌های گفت: آماده‌باش نیرو‌های مدیریت بحران ادامه دارد و این جبهه بارشی  در شهر‌های مبارکه، شهرضا، نایین، ورزنه، کوهپایه، نطنز، بادرود، اصفهان، فلاورجان، ورزنه، هرند، میمه و زرین شهر  فعال بود.

منصور شیشه‌فروش افزود: میزان بارش‌هادر اصفهان ۲۰ میلی‌متر گزارش شد که بارش باران و رگبار تگرگ در شهر اصفهان با جاری شدن روان آب همراه بود.

او گفت: در برخی از مناطق شهری از جمله مناطق ۵، ۱۳، ۶ و ۱۰ شاهد گرفتگی معابر در خیابان‌های حجتیه، سپهسالار، آپادانا، آبشار، مشتاق و نیز آب‌گرفتگی در اتوبان‌های شهید همت، خروجی شهید لاوی، شهید دستجردی، خلیج فارس و در زیر گذر‌ها و معابر بودیم.

شیشه فروش افزود: بر همین اساس ۴۵ گروه خدمات شهری و آتش‌نشانی در محل حضور پیدا کردند و امدادرسانی و تخلیه آب صورت گرفت.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان کرد: در بزرگراه خلیج فارس به سمت بهارستان به دلیل آبگرفتگی معابر یک لاین فعال و لاین دیگر دچار آبگرفتگی است، همچنین از سمت میدان تره بار، قلعه شور محور ابریشم محدودیت تردد اعمال شده و نیز در محور ابریشم به سمت اتوبان شهید دستجردی آبگرفتگی موجب شده که عوامل تیم مدیریت بحران به محل اعزام و آب‌های سطحی را تخلیه کنند.


او  اضافه کرد:  همچنین به دلیل آبگرفتگی در معدن باما در  فلاورجان و کلیشاد سه نفر محبوس شدند که نجات یافتند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان یادآور شد: در فلاورجان، قهدریجان، زرین شهر، فولادشهر، کوهپایه، نایین، انارک، چوپانان و شاهین شهر آبگرفتگی معابر گزارش شد.


طبق پیش بینی هواشناسی استان اصفهان، تداوم فعالیت سامانه بارشی تا  (جمعه) در سطح استان ادامه دارد و آسمان بیشتر مناطق استان به صورت ابری و مه‌آلود، گاهی همراه با رگبار و رعدوبرق پیش بینی می‌شود و احتمال بارش تگرگ و وزش باد به نسبت شدید تا شدید وجود دارد.

امروز بارش‌های رگباری در مناطق غرب، شمال با شدت کمتر و در سایر مناطق به صورت رگبار‌های پراکنده ادامه خواهد داشت ضمن اینکه وزش باد شدید و تندباد لحظه‌ای طی روز جمعه و به‌ویژه شنبه در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایرنا

نظر شما