شناسهٔ خبر: 66462495 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

کاظمی: هزینه‌های رشته اسکیت خیلی زیاد است

ملی پوش اسکیت سرعت معتقد است هزینه‌های این رشته زیاد است و کار را برای ورزشکاران سخت می‌کند. ملی پوش اسکیت سرعت معتقد است هزینه‌های این رشته زیاد است و کار را برای ورزشکاران سخت می‌کند.

صاحب‌خبر -

محسن کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره شرایط رقابت‌های انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت اظهار داشت: هنوز ابتدای سال است و مسابقات و برنامه طبق روال پیش می‌رود و باید برای رسیدن به تیم ملی و حضور در رقابت‌های جهانی آماده شویم. شرایط سخت است، اما می‌توانیم در رقابت‌های ایتالیا کار‌های بزرگی انجام دهیم.

وی افزود: متاسفانه در رشته ما (اسکیت) هزینه‌ها زیاد است و وسایل به صورت دلاری خرید و فروش می‌شود. الان بیش از ۱۶ یا ۱۷ میلیون تومان هزینه چرخ‌ها است که برای هر مسابقه ما باید دو دست چرخ استفاده کنیم. چون درآمد آنچنانی هم از این رشته نداریم پس طبیعی است از نظر مالی تحت فشار باشیم.

ملی‌پوش اسکیت سرعت با اشاره به اینکه رسیدگی‌ها بهتر شده است، گفت: بعد از نقره ارزشمند ترانه احمدی در بازی‌های آسیایی، شرایط بهتر شده و فدراسیون، وزارت ورزش و کمیته المپیک کمک می‌کنند و الان پیست‌ها دارد سر و سامان میگیرد که اتفاق مثبتی است.

کاظمی در پاسخ به این سوال که آیا اسکیت ایران مانند کاپ آزاد می‌تواند در جهانی هم بدرخشد گفت: این دو رویداد اصلا با هم قابل مقایسه نیستند و کار در رقابت‌های رسمی جهانی خیلی دشوار است. امید داریم بین ۱۰ تیم برتر جهان قرار بگیریم و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما