شناسهٔ خبر: 66460352 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری شیراز خبر داد:

افتتاح موزه شهرداری شیراز در سال ۱۴۰۴

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: موزه شهرداری شیراز را در روز شیراز سال ۱۴۰۴ افتتاح خواهیم کرد و همچنین دایره المعارف شیراز را آغاز کرده‌ایم و جلد‌های مختلف آن را منتشر خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، محمدعلی چوبینی امروز ۱۳اردیبهشت ماه در مراسم روز بزرگداشت شیراز با بیان اینکه شهر شیراز شهر مکتب خوان‌ها است، گفت: شیراز شهری است که هنرمندان بسیاری را در خود جای داده است و از وجود هنرمندان صاحب نامی بهره می‌برد که نقطه قوت این شهر محسوب می‌شوند.

 
وی گفت: این شهر با همه شهرتش هنوز راز و رمزهای بسیاری دارد و از همین باب با مدیریت شهرداری شیراز و شورای شهر شیراز اتفاقات بسیار خوبی را برای معرفی آغاز کردیم.

چوبینی با بیان اینکه دایره المعارف شیراز را آغاز کرده‌ایم و جلدهای مختلف آن را منتشر خواهیم کرد، افزود: موزه شهرداری شیراز را در روز شیراز سال ۱۴۰۴ افتتاح خواهیم کرد.


رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز تصریح کرد: بافت تاریخی شهر شیراز و گردشگری باغ‌ها را توسعه می‌دهیم و باغات گردشگری قصرالدشت را احیا می‌کنیم.


وی ادامه داد: ادبیات سوغات شهر شیراز است و موزه شعر را در سال جاری افتتاح خواهیم کرد زیرا مردم شهر شیراز لایق بهترین‌ها هستند.


به گفته وی شهر شیراز تماشایی تاریخی، قرن‌ها فرهنگ را با خود یدک می‌کشد و همواره در زمینه علم و ادب و شعر سرآمد است و شخصیت‌های بزرگی را در دامان خود پرورش داده است.


چوبینی در پایان گفت: در شهر شیراز شاهد فعالیت ادبی مختلفی هستیم که این موضوع نیز از نقاط قوت این شهر محسوب می‌شود.


انتهای خبر/۲۲۴۲۲۴

نظر شما