شناسهٔ خبر: 66460059 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در شهرآباد بردسکن

بهره برداری از ۲ هزار و ۹۵۰ طرح بسیج سازندگی خراسان رضوی

با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در شهرآباد بردسکن ۲ هزار و ۹۵۰ طرح بسیج سازندگی خراسان رضوی به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این طرح‌ها در قالب احداث و تکمیل مسکن محرومان و مراکز آموزشی، آسفالت راه‌های روستایی و بین مزارع، آبرسانی و توزیع آب، توسعه آب و خاک کشاورزی و بهسازی مراکز فرهنگی مذهبی ورزشی و واحد‌های مسکونی با اعتباری بالغ بر ۴۷۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه خراسان رضوی در حاشیه افتتاح این طرح‌ها به خبرنگار ما گفت: این طرح شامل احداث و تکمیل مسکن محرومین به تعداد ۱۱۰۲ پروژه، ساخت و تکمیل مراکز آموزشی ۱۳۲ پروژه، آسفالت راه‌های روستایی و بین مزارع ۶۲ طرح ، آبرسانی و توزیع آب ۸۵ طرح، آب و خاک کشاورزی ۳۸ طرح و مرمت و بهسازی مراکز فرهنگی مذهبی ورزشی و واحد‌های مسکونی ۱۵۳۱ طرح است.

سرهنگ محمد روحانی افزود: همزمان مجتمع آبرسانی شهر شهرآباد بردسکن و پروژه آبرسانی ۱۵ روستای دیگر استان خراسان رضوی به طور همزمان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی اعتبار صرف شده برای کل این طرح‌ها را بیش از ۴۵۵ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این طرح ها با مشارکت خیران، گروه‌های جهادی، سپاه و دیگر ادارات تامین شده است و عملیات اجرایی این طرح‌ها ظرف یکسال گذشته تاکنون اجرا و در هفته بسیج سازندگی امسال تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه خراسان رضوی افزود: برای اجرای مجتمع آبرسانی شهر شهرآباد ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و برای آسفالت پروژه مزار شهدای گمنام تا گلزار شهدای شهرآباد و امامزاده سید محمد شهرآباد ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

همچنین با حضور سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور از ۴۵ نفر از کسانی که در اجرای این پروژه‌ها مشارکت داشته اند تجلیل شد.

ادای احترام به مقام دو شهید گمنام و عطرافشانی و نثار شاخه‌های گل و رونمایی از تندیس پروژه عمرانی و فرهنگی مزار تا مزار و بازدید از نمایشگاه و بازارچه سنتی محصولات خانگی که توسط حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) بردسکن برپا شده بود از دیگر برنامه‌های سفر سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در شهر شهرآباد بود.  

بهره برداری از ۲ هزار و ۹۵۰ طرح بسیج سازندگی خراسان رضوی بهره برداری از ۲ هزار و ۹۵۰ طرح بسیج سازندگی خراسان رضوی بهره برداری از ۲ هزار و ۹۵۰ طرح بسیج سازندگی خراسان رضوی بهره برداری از ۲ هزار و ۹۵۰ طرح بسیج سازندگی خراسان رضوی بهره برداری از ۲ هزار و ۹۵۰ طرح بسیج سازندگی خراسان رضوی بهره برداری از ۲ هزار و ۹۵۰ طرح بسیج سازندگی خراسان رضوی بهره برداری از ۲ هزار و ۹۵۰ طرح بسیج سازندگی خراسان رضوی بهره برداری از ۲ هزار و ۹۵۰ طرح بسیج سازندگی خراسان رضوی

نظر شما