شناسهٔ خبر: 66458549 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بسیج پربرکت‌ترین نهاد انقلاب است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: نهاد بسیج پربرکت‌‌ترین نهاد انقلابی است که در این ۴۵ سال خدمات مستمری را به نفع مردم انجام داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی عصر پنجشنبه در گرامیداشت هفته بسیج سازندگی در جمع تعدادی از جهادگران و مسئولان بسیج سازندگی در اردبیل، اظهار داشت: شاکله بسیج، شاکله خدمت‌رسانی به آحاد مردم است چرا که این نهاد با نفس پاک امام و هدایت‌های مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر توانسته در عرصه‌های مختلف به ویژه رفع محرومیت گام‌های جدی و عملی را بردارند.

وی تصریح کرد: خدمات جهادگران در این سنگر، خدمات برگرفته از روحیه ارزشی و متعالی است و این خدمات با نیت خالص نوعی عبادت محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: در استان اردبیل نیز به تبع برنامه‌‌های کشوری جهادگران و گروه‌های مردمی با حضور در مناطق محروم و روستایی تلاش کردند تا دغدغه‌ها و آسیب‌های اجتماعی، عمرانی و خدماتی را به حداقل رسانده و برای گروه‌های مختلف جامعه پیام‌آور پیشرفت و توسعه باشند.

عاملی افزود: باید قدر این مجموعه بالنده را با حضور با نشاط جوانان و نوجوانان بیشتر بدانیم چرا که از اقشار مختلف اعم از طلاب، دانشجویان، دانش‌آموزان و گروه‌های دیگر پای کار آمدند تا کاستی‌های نظام اجرایی را رفع کرده و به نوعی همراه مردم باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با تشکیل جهاد سازندگی فعالیت‌های عمرانی متعددی در شهرها و روستاها انجام شد اما خلأ به وجود آمده را به دنبال حذف جهاد سازندگی این مجموعه با جهادگرانی بی‌ادعا و پرتلاش پر کرده و امروز بسیج سازندگی به یک نهاد امیدآفرین در جامعه تبدیل شده است.

امام جمعه اردبیل اضافه کرد: فعالیت‌های متنوعی را به همت بسیج شاهد بودیم که شاخصه و با برکت ترین این خدمات در حوزه عمرانی و کارهای عام‌المنفعه عمومی است که نتایج و ثمرات آن به عینه قابل لمس و مشاهده است.

عاملی بیان کرد: قطعا حضور این نیروها و گستردگی فعالیت آنها در سنگر محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی بی‌منت ثمرات و نتایجی خوشایند به دنبال داشته و به امیدبخشی و اعتمادآفرینی کمک مؤثر خواهد کرد.

انتهای پیام/131

نظر شما