شناسهٔ خبر: 66458239 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دستگیری زوج جیب بر در منطقه ثامن مشهد

فرمانده انتظامی منطقه ثامن مشهد، گفت: با تلاش ماموران کلانتری بانوان ۲ جیب بر دستگیر و ۱۰ فقره سرقت کشف شد.

صاحب‌خبر -

 

 

دستگیری زوج جیب بر در منطقه ثامن مشهد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرهنگ عبدالرضا خجسته افزود: به دنبال گزارش جیب‌بری‌های سریالی در مراکز تجاری شلوغ شهر مشهد، ماموران کلانتری بانوان رسیدگی به پرونده را آغاز کردند.

وی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری بانوان با استفاده از تصاویر ضبط شده دوربین‌های مداربسته، مشخصات ظاهری سارقان را که یک زن و مرد جوان هستند بدست آورده و تحقیقات می‌دانی خود را برای دستگیر آن‌ها آغاز و با انجام تحقیقات میدانی مخفیگاه آن‌ها را در محدوده کوی‌امیر شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی منطقه ثامن مشهد افزود: تیم رسیدگی‌کننده پرونده پس از هماهنگی با مقام قضائی متهمان را در مخفیگاه‌شان دستگیر و در بازرسی از محل 8 دستگاه تلفن همراه و 10 عدد مموری مسروقه کشف کردند.

خجسته گفت: متهمان 35 و 39 ساله پس از انتقال به مقر انتظامی در همان بازجویی‌های اولیه توسط 5 مالباخته شناسایی و با استعلام سریال گوشی‌های مسروقه کشف شده نیز 8 مالباخته دیگر  نیز شناسایی شدند.

وی افزود: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به 13 فقره جیب بری تلفن همراه شهروندان در داخل فروشگاه‌ها و اتوبوس‌های شلوغ سطح شهر مشهد اعتراف کردند.

 

نظر شما