شناسهٔ خبر: 66456944 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

استرالیا مغلوب جوانان ایرانی شد/ ویتنام حریف بعدی ساحلی‌بازان در قهرمانی آسیا

صاحب‌خبر -

تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی) با شکست استرالیا دو به دومین پیروزی در رقابت‌های قهرمانی آسیا دست یافت.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 سال آسیا با حضور 32 تیم از روز چهارشنبه 12 اردیبهشت آغاز ‌شد و به مدت چهار روز (16 اردیبهشت) در روی‌اِت کشور تایلند ادامه دارد.

ایران با دو تیم در این مسابقات حضور دارد که تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک(حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی) در گروه C با ویتنام یک(انگوین هووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا دو(بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند سه (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) همگروه است و ایران دو(محمد رسول بستگانی – کیارش باقری) در گروه D مرحله مقدماتی قرار دارد و با چین یک(سونگ جینیانگ – سان ژی هائو)، سنگاپور یک(ساسیکومار رانجی – انگ چن فنگ) و ویتنام دو(هوو کوآنگ هووی – انگوین وانلین) مسابقه خواهد داد.

حبیب اکبرزاده کاشانی و امیرعلی قلعه‌نوی که در روز نخست رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف تایلند سه رفته و دو بر صفر به پیروزی رسیده بودند امروز (پنجشنبه 13 اردیبهشت) از ساعت 13:20 به مصاف استرالیا دو(بنت فینلی – فجس آدام) رفت و بار  دیگر پیروز میدان شد.

در این دیدار ملی‌پوشان کشورمان با امتیازات 21 بر 14، 16 بر 21 و 17 بر 15 به پیروزی رسیدند تا دومین برد خود در این مسابقات را به دست آورند. این تیم فردا از ساعت 8 به وقت محلی به مصاف ویتنام یک(انگوین هووآنگ لانگ – دان چان سامای) خواهد رفت.

در دیگر دیدار تیم‌های ملی ساحلی کشورمان، محمد رسول بستگانی و کیارش باقری از ساعت 12:30 به مصاف چین یک (سونگ جینیانگ – سان ژی هائو) رفته و دو بر صفر مغلوب حریف شدند. ساحلی‌بازان این دیدار را با نتایج 21 بر 11 و 21 بر 18 واگذار کردند تا فردا از ساعت 8:50 به وقت محلی به مصاف ویتنام دو(هوو کوآنگ هووی – انگوین وانلین) رفته و برای جبران نتایج پیشین تلاش کنند.

نظر شما