شناسهٔ خبر: 66456330 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

تأکید امام جمعه بوشهر بر رسیدگی به معلمان و کادر آموزشی مدارس

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه معلمی سرمایه الهی انسان برای دنیا و آخرت است، گفت: به وضعیت کادر آموزشی مدارس و خدمتکاران و کادر مدیریتی و معلمی و دبیران رسیدگی خوبی شود که بدون دغدغه وارد کلاس درس شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در دیدار مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش استان بوشهر با گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مطهری و تبریک روز معلم، اظهار داشت: مقام معلم قابل توصیف نیست، کار معلمی کاری خدایی است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه حوزه معلمی وصفی خدایی است، افزود: بعد از خلقت انسان از نظام تکوینی و آفرینشی اولین کاری که خدا با انسان انجام داد، آموزش و پرورش بود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری تاکید کرد: اولین معلم انسان، خداست و اولین کاری که خداوند بعد از آفرینش انسان انجام داد عرصه علم و دانش و تربیت بود.

وی ادامه داد: انتظار است در نظام و دولت ما همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند به حوزه آموزش و پرورش به اندازه جایگاه شایسته آن توجه و اعتبارات گذاشته شود و این وزارتخانه مادر مورد توجه ویژه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه هر جا به آموزش و پرورش توجه شود پیشرفت رقم می خورد، عنوان کرد: توجه به آموزش و پرورش در استان بوشهر با تاکیداتی که شده خوب است هرچند هنوز این توجه شایسته نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه وجود هزار و ۷۰۰ کلاس درس تخریبی شایسته استان نیست، ابراز کرد: امیدواریم در آموزش و پرورش استان به زیرساخت های لازم دست پیدا کنیم تا جوانان رشد کافی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه معلمی سرمایه الهی انسان برای دنیا و آخرت است، گفت: به وضعیت کادر آموزشی مدارس و خدمتکاران و کادر مدیریتی و معلمی و دبیران رسیدگی خوبی شود که بدون دغدغه وارد کلاس درس شوند.

وی تاکید کرد: تولید کلیپ های کوتاه اخلاقی با موضوعات مورد نیاز دانش آموزان نقش مهمی در تربیت آنها دارد که ما آماده همکاری در این زمینه هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما