شناسهٔ خبر: 66454447 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار سمنان:

لزوم واگذاری امور فرهنگی به مردم/ پیری جمعیت دغدغه جدی است

سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه امور فرهنگی در استان به دست مردم باید برون سپاری شود، گفت: هر کجا مردم امور را دست گرفتند موفقیت‌ها بیشتر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اجتماعی استان سمنان با حضور نماینده ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور به میزبانی سالن جلسات مدیریت بحران استانداری سمنان ضمن بیان اینکه دولت سیزدهم نگاه خاص و ارزشمندی به مسائل اجتماعی و فرهنگی دارد، ابراز داشت: مسائل فرهنگی و اجتماعی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی دغدغه رهبر معظم انقلاب نیز است.

وی ضمن بیان اینکه واگذاری امور به مردم همواره با موفقیت همراه بوده است، افزود: می‌بایست کوشید تا در زمینه‌های فرهنگی نیز از ظرفیت‌های مردمی استفاده شود.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه استان سمنان نیز دارای ظرفیت و پتانسیل‌های انسانی و فرهنگی بسیار خوب و ارزشمندی است، ابراز داشت: باید کوشید تا با تمرکز در حوزه آموزش و پرورش سرمایه گذاری موفق و اثر گذاری را شاهد باشیم.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: اهمیت دادن به حوزه پرورشی در آموزش و پرورش می‌تواند بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را رفع کند.

وی یکی از دغدغه‌های جدی استان سمنان را موضوع پیری جمعیت و لزوم جوان سازی جامعه برشمرد و افزود: باید در این خصوص اقدامات مؤثر و راهبردی صورت گیرد.

نظر شما