شناسهٔ خبر: 66449010 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

به مناسبت گرامیداشت روز معلم؛

معلمان ۱۸۴ مدرسه منطقه ۲۰ تجلیل شدند

به مناسبت گرامیداشت روز معلم، در اقدامی نوآورانه مدیران ارشد شهرداری منطقه ۲۰ ضمن حضور در مدارس از مدیران و معلمان ۱۸۴ مدرسه و مرکز آموزشی تقدیر کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ علی محمد متولیان معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید آیت الله مرتضی مطهری و پاسداشت مقام معلم، برای اولین بار در این منطقه و با هدف تجلیل از مقام شامخ معلمان و کادر آموزش، در ۱۷ گروه جداگانه متشکل از مدیران ارشد منطقه و روسا و نمایندگان آموزش و پرورش با حضور در ۱۸۴ مدرسه و مرکز آموزشی از کادر آموزشی تقدیر شد.

متولیان افزود: با تدبیر شهردار منطقه ۲۰ و همزمان با روز معلم، مدیران و کارکنان معاونت اجتماعی، شهرداران نواحی و مدیر و کارشناسان اداره روابط عمومی در گروه های مختلف به دیدار معلمان و کادر آموزشی ۱۷۷ مدرسه دخترانه و پسرانه، ۵ حوزه علمیه خواهران و برادران و ۲ مرکز کودکان کار رفتند و با اهدای شاخه های گل، کیک منقش به تبریک روز معلم و لوح تقدیر از خدمات کادر دلسوز تعلیم و تربیت تقدیر کردند.

او با بیان اینکه این طرح مورد استقبال کادر آموزشی مدارس قرار گرفت، اظهار داشت: از آنجا که معلمان قشر زحمت کش و اندیشمند و انسان ساز این جامعه هستند، بر خود واجب دانستیم در روزی که متعلق معلمان عزیز است،   از این قشر زحمتکش تقدیر و تجلیل کنیم و به همین مناسبت بنرهای پیام تبریک شهردار منطقه به مناسبت روز معلم تهیه و بر سر در این مدارس نصب شد.

معاون اجتماعی فرهنگی منطقه با اشاره به نقش برجسته معلمان در هدایت و روشنگری جامعه و تربیت فرزندان به عنوان آینده سازان این مرز و بوم، اضافه کرد: به منظور هم افزایی اجتماعی، آئین تجلیل از معلمان و کادر تعلیم و تربیت با تعامل آموزش و پرورش نواحی یک و دو شهرری اجرا شد. 

انتهای پیام/

نظر شما