شناسهٔ خبر: 66448792 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

مربی تیم فوتبال تراکتور تبریز عملکرد شاگردانش در نیمه دیدار مقابل استقلال را ستود.

مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند

مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ حمید مطهری پس از تساوی بدون گل تیم فوتبال تراکتور تبریز برابر استقلال در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر گفت: فوتبال پویا و اکتیوی را شاهد بودیم. بازی سنگینی بود و پنج روز قبل هم بازی ۱۲۰ دقیقه‌ای در جام حذفی داشتیم. بچه‌های من خیلی خوب بازی کردند، مخصوصاً در نیمه دوم که فوق‌العاده بود.

وی افزود: چیزی که من را خوشحال می‌کند، این است که تیمم از نظر سازماندهی متحد بازی کرد. استقلال در بخش ایستگاهی و حمله تیم باکیفیتی است و توانستیم بازی را در این بخش کنترل کنیم. اگر خودباوری داشتیم می‌توانستیم برنده باشیم. به خاطر اتفاقات قبل بازیکنان هنوز به آن خود باوری نرسیده‌اند. استقلال هم تیم قابل احترامی است و برای‌شان آرزوی موفقیت دارم.

مربی تیم فوتبال تراکتور تبریز در مورد اینکه تیمش در نیمه اول حرفی برای گفتن نداشت و بازیکنان در خط حمله تأثیرگذار نبودند، ولی تعویض‌هایش در نیمه دوم روند بازی را عوض کرد، گفت: قبول دارم در نیمه اول مثل نیمه دوم خوب نبودیم، اما اگر آرایش تیمم را دیده باشید دو فوروارد در ترکیب گذاشته بودم و دوست داشتم به استقلال حمله کنیم، شاید کسی این کار را نمی‌کرد. سعی می‌کردیم استقلال را کنترل کنیم تا انرژی‌مان را برای نیمه دوم بگذاریم که متأسفانه نشد. با شما موافقم کیفیت نیمه دوم بهتر بود و با تعویض‌ها تیم جان بهتری گرفت.

مطهری در واکنش به اظهارات جواد نکونام سرمربی استقلال که اعتقاد داشت سه تیم بالای جدول از جمله تراکتور مهره‌های بیشتری به نسبت تیمش دارند، گفت: به نظر نکونام احترام می‌گذارم.

وی در پاسخ به این سؤال که علت ناکامی تراکتور مقابل تیم‌های استقلال و پرسپولیس در سال‌های اخیر چه چیزی بوده است، تصریح کرد: من یک هفته است به تراکتور آمده‌ام و این بحث باید آسیب‌شناسی شود که چرا این اتفاق افتاده است. باید گروه کارشناسی بررسی کند و نمی‌توانم جواب قاطعی بدهم.

۲۵۷ ۲۵۱

نظر شما