شناسهٔ خبر: 66448158 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

مجرم خطرناک اشتباهی برادر رقیب عشقی‌اش را کشت

مردی که قصد داشت رقیب عشقی خود را بکشد به او و برادرش تیراندازی کرد اما در این میان برادر جان باخت و رقیب زنده ماند.

صاحب‌خبر -
مجرم خطرناک اشتباهی برادر رقیب عشقی‌اش را کشت
کد خبر: 659052
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۲ ۲۳:۳۰:۳۱

مردی سابقه‌دار که به خاطر علاقه به یک دختر قصد آدم‌‎کشی داشت اشتباهی برادر رقیب عشقی خود را کشت.

به گزارش سایت جنایی، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت پس از اطلاع از تیراندازی مرگباری که بهمن سال گذشته در یک نمایشگاه اتومبیل اتفاق افتاده بود، عازم محل تیراندازی شدند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد مرد جوانی که اسلحه وینچستر به دست داشت، وارد نمایشگاه اتومبیل شده و دو برادر را که صاحبان آنجا بودند، به گلوله بسته بود. پس از آن دو برادر مجروح به بیمارستان منتقل شدند، اما ساعاتی بعد یکی از آنها به علت شدت خونریزی و جراحات جان خود را از دست داد.

با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته و تحقیق از برادر زنده‌مانده هویت مرد مهاجم کشف شد. بررسی‌ها حکایت از آن داشت که متهم فراری مهران نام دارد. مرد جوانی که سابقه‌دار است و از سوی کارآگاهان مبارزه با سرقت‌های مسلحانه و کارآگاهان پلیس امنیت به خاطر جرائم و شرارت‌هایش تحت تعقیب قرار دارد.

طبق اسناد و مدارک موجود در پرونده مهران، مشخص شد او مدتی قبل با یکی از دوستانش سوار  موتورسیکلت شده و با بستن راه رهگذران و عابران با تهدید اسلحه از آنها سرقت کرده بود. او به همین جرم تحت تعقیب قرار گرفته و مدتی بعد بازداشت شد، اما هنگامی که برای تحقیقات به یکی از دادسراهای اطراف تهران منتقل شده بود، موفق به فرار شد.

به دست آمدن این نتایج حکایت از آن داشت که مهران سه ماه بعد از فرار از دست ماموران بدرقه در دادسرا، راهی نمایشگاه اتومبیل شده و در آنجا خون به پا کرده است. در ادامه تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت موفق شدند مخفیگاه مهران را در یکی از شهرستان‌های اطراف تهران به دست آوردند. از این رو پس از هماهنگی‌های قضایی کارآگاهان هفته گذشته مهران را بازداشت کردند.

متهم جوان زمانی که مقابل افسر پرونده نشست، به تیراندازی مرگبار اعتراف کرد و گفت: در زندان بودم که متوجه شدم یکی از برادرها به نام نوید در جمعی که مشروب خورده و مست بودند درباره دختر مورد علاقه‌ام صحبت کرده است. با شنیدن این موضوع خونم به جوش آمد و کینه‌اش را به دل گرفتم و با خودم گفتم به محض آزادی او را می‌کشم.

او ادامه داد: زمانی که مرا برای تحقیقات به دادسرا بردند، از فرصت استفاده و از بازداشتگاه دادسرا فرار کردم. بعد از آن اسلحه‌ای تهیه کردم و به نمایشگاه خودرو رفتم. با نوید و برادرش روبه‌رو شدم. قصد من کشتن و انتقام‌گیری از نوید بود، اما در این تیراندازی برادرش جان خود را از دست داد.

در حال حاضر تحقیقات در مورد این متهم ادامه دارد و یکی از اقدامات بعدی پلیس بازسازی صحنه است.

 

نظر شما