شناسهٔ خبر: 66447611 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کریمی: تساوی عادلانه بود/ می‌خواهند حرف بزنیم تا محروممان کنند

تهران- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: من فکر می‌کنم نتیجه مسابقه‌ای که در باززی با پرسپولیس رقم خورد عادلانه بود هر چند باید قبول کرد بازی در سطح بالایی برگزار نشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محمد کریمی بازیکن تیم فوتبال سپاهان پس از پایان بازی با پرسپولیس که با تساوی بدون گل به پایان رسید، اظهار داشت: بازی از لحاظ فنی در سطح بالایی برگزار نشد، من فکر می‌کنم نتیجه بازی عادلانه بود.

وی افزود: از داور بازی گله دارم، داور بازی در چند صحنه مشابه که برای سپاهان خطا نگرفت به سود پرسپولیس زد،در کل نمی‌شود خیلی از داور ایراد گرفت.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: به خاطر یک سری اتفاقاتی که فدراسیون فوتبال برای ما به وجود آورد از قهرمانی فاصله گرفتیم، خیلی نمی‌توانم حرف بزنم زیرا دوستان می‌خواهند ما حرف بزنیم و محروممان کنند. محترمانه می‌گویم که با آن امتیاز کم کردن‌ها و بعد برگرداندن آنها باعث شد تا از قهرمانی فاصله بگیریم.

کریمی تاکید کرد: چه لزومی دارد که امتیاز کم کنید و بعد آن را برگردانید. از آن سمت ۶ بازیکن ما محروم می‌شود. این شرایط برای تیمی که دارد برای قهرمانی می‌جنگد خیلی سخت است.

کرمی گفت: هر تیمی جای ما بود، تا به اینجای لیگ هم نمی‌توانست دوام بیاورد. به بازیکنانمان تبریک می‌گویم و امیدوارم در این مسیر بتوانیم در جام حذفی قهرمان شویم.

دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان که به ال‌کلاسیکو ایران معروف است در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی آغاز شد که در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نظر شما