شناسهٔ خبر: 66447072 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی

رزمایش دست‌های مهربانی با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان اموال تملیکی و تشکل‌های دینی در مسجد جامع سنندج برگزار شد.

صاحب‌خبر -

نماینده ولی فقیه در کردستان در مراسم توزیع اقلام مورد نیاز فقرا، تحت عنوان پویش دست‌های مهربانی اظهار داشت: این پویش بیانگر احسان، انفاق و توجه به محرومان است و تمام ادارات ظرفیت‌های خیلی خوبی دارند که بتوانند قدری از فقر جامعه را بزدایند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی گفت: کاری که اکنون سازمان تبلیغات اسلامی کردستان و سازمان اموال تملیکی در استان انجام داده است یک الگوی بسیار خوبی است و به عنوان یک طرح در شورای اداری استان کردستان مطرح شود.

 وی تاکید کرد: نماز و روزه از واجباتی است که برای خودمان می‌باشد، اما توجه به محرومین و فقرا و کمک به نیازمندان از واجبات الهی است.

 مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان اموال تملیکی کشور در راستای رسالت اجتماعی و محرومیت زدایی در مناطق محروم اقدام به تهیه بسته‌های پوشاک برای خانواده‌های نیازمند و فقرا کرده اند.

حجت الاسلام رازیانی افزود: در اجرای طرح پویش دست‌های مهربانی و در این مرحله ۵۰۰ بسته پوشاک مهیا شده است.

وی گفت: این بسته‌ها ۶ تا ۷ قلم لباس اعم از بلوز، شلوار، کاپشن و وسایلی در این زمینه و یک جفت کفش و یک بسته لوازم التحریر با ارزش چهل میلیون ریال در هر کدام از این بسته‌ها تدارک دیده شده است.

نظر شما