شناسهٔ خبر: 66446949 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

حسرت سیاوش یزدانی برای انتقام

سیاوش یزدانی، مدافع سپاهان، باز هم یکی از بازی‌های خوبش را در مقابل پرسپولیس به نمایش گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، مدافع با تجربه سپاهانی‌ها امروز کمی پیش از سوت پایان مسابقه کاملا در موقعیت گلزنی و بردن مسابقه قرار داشت اما دخالت هادی محمدی، زوج دفاعی او، باعث شد تا این موقعیت استثنایی از کف سپاهان برود.

در دقیقه ۹۰+۴ و در شرایطی که سپاهان با توجه به ۱۰ نفره شدن پرسپولیس مشغول حملات دامنه‌دار روی دروازه سرخپوشان بود، کرنر ارسالی از رامین رضاییان در دهانه دروازه از مدافعان پرسپولیس گذشت و در شرایطی که سیاوش یزدانی در موقعیتی بهتر می‌توانست دروازه خالی سرخ‌ها را باز کند، هادی محمدی در شرایطی که کمی نامتعادل بود، توپ را در میانه راه قطع کرد تا ضربه‌اش با حداقل اختلاف از کنار تیرک دروازه به بیرون برود و به این شکل سپاهان از یک پیروزی بزرگ محروم بشود.

2017169

این موقعیتی بود که اعصاب سرمربی سپاهان را در کنار زمین به شدت خرد کرد و واکنش او به این فرصت‌سوزی دیدنی بود. البته هادی محمدی به قصد گل زدن توپ را قطع کرد اما شاید اگر او سر جای خود می‌ایستاد و یزدانی را می‌دید، حالا نتیجه بازی تغییر کرده بود و سیاوش یزدانی هم انتقام شیرینی از پرسپولیسی‌ها می‌گرفت.

ویدئو: 331624

یزدانی بعد از جدایی از استقلال از مسابقه مقابل پرسپولیس در جام حذفی در سال گذشته وارد ترکیب سپاهان شده و حالا به ثبات مورد نظر دست یافته است.

نظر شما