شناسهٔ خبر: 66446872 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

حرکت بچه‌گانه عالیشاه و پس فرستادن هدیه استقلال

باران گرفت، صدر از چنگ پرسپولیس ۱۰نفره لغزید!

شاگردان اوسمار که به دقایق آخر و بازی هجومی دل بسته بودند، با اخراج کاپیتان به اصطلاح باتجربه خود ، نزدیک بود با رویای قهرمانی وداع کنند و بار دیگر به سپاهان ببازند.

صاحب‌خبر -

باران گرفت، صدر از چنگ پرسپولیس ۱۰نفره لغزید!

تیم رده دومی پرسپولیس از فرصتی که با توقف استقلال در تبریز نصیبش شده بود، استفاده نکرد و با توقف برابر سپاهان در رده دوم جدول رده‌بندی باقی ماند.

به گزارش تابناک ورزشی، ‌پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت 19:30 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب پرسپولیس:علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، مسعود ریگی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی، مهدی ترابی (77- وحید امیری)، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، وحدت حنانوف، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده (64- رضا اسدی)، میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، امید نورافکن، شهریار مغانلو و رضا شکاری (75- علی‌اصغر اعرابی).

داور:بیژن حیدری

پرسپولیس بعداز شکست و حذف در جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک، اینبار نتوانست از توقف و لغزش استقلال در تبریز استفاده کند و به صدر جدول برسد تا روزهای خوب سرخ‌ها با سرمربی برزیلی رنگ ببازد.

شاگردان اوسمار که به دقایق آخر و بازی هجومی دل بسته بودند، با اخراج کاپیتان به اصطلاح باتجربه خود ، نزدیک بود با رویای قهرمانی وداع کنند و بار دیگر به سپاهان ببازند.

پرسپولیس با 53 امتیاز و یک امتیاز کمتر از استقلال رتبه دوم جدول را به خود اختصاص داده است. امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در دقیقه 82 با کارت قرمز داور مواجه و از زمین اخراج شد.

سرخ‌ها حملات پراکنده‌ای در طول مسابقه برای باز کردن دروازه پیام نیازمند ترتیب دادند، اما پس از اخراج عالیشاه، دیگر نتوانستند همان حملات نصفه و نیمه را هم داشته باشند و نگران باختن شدند.

حتی پیش از سوت پایان چیزی نمانده بود یکی از حملات زهردار سپاهان روی ارسال کرنر رامین رضاییان به گل بدل شود که به شکل خطرناکی ضربه سر هادی محمدی راهی اوت شد. 

لحظات حساس مسابقه 

دقیقه 14: میلاد زکی‌پور پس از عبور از وحدت حنانوف، سانتر بلندی روی دروازه پرسپولیس داشت که بیرانوند مقابل مغانلو توپ را در آغوش گرفت.

دقیقه 28: سانتر عبدالکریم حسن روی سر گولسیانی فرود آمد و ضربه مدافع گرجستانی پرسپولیس با اختلاف کمی از روی دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه 42: پاسکاری ترابی و گولسیانی پشت محوطه جریمه سپاهان، شماره 9 پرسپولیس را با نیازمند تک‌به تک کرد اما ضربه ترابی راهی اوت شد.

دقیقه 50: وحدت حنانوف با پاس بلند ارونوف در محوطه جریمه سپاهان صاحب توپ شد اما ضربه مدافع پرسپولیس توپ را در اختیار نیازمند قرار داد.

دقیقه 70: سانتر عبدالکریم حسن روی دروازه سپاهان، قبل از اینکه به آل‌کثیر برسد، با ضربه سر یزدانی به کرنر رفت.

دقیقه 76: رضا شکاری روی یک رفت و برگشت در پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد اما ضربه او با بی‌دقتی از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 82: امید عالیشاه پس از برخورد با برایان دابو و ضربه زدن به صورت این بازیکن، با کارت قرمز حیدری از بازی اخراج شد. دابو هم در این صحنه کارت زرد گرفت.

دقیقه 4+90: هادی محمدی سانتر رامین رضاییان را از دوقدمی دروازه بیرانوند به بیرون زد.

باران گرفت، صدر از چنگ پرسپولیس ۱۰نفره لغزید!

نظر شما