شناسهٔ خبر: 66446621 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

هفته بیست و پنجم لیگ برتر؛

سرپرست تراکتور: دندان خلیل‌زاده لق شد!

سعید مظفری زاده سرپرست تراکتور اعلام کرد که شدت برخورد بازیکن استقلال با شجاع خلیل‌زاده زیاد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سعید مظفری‌زاده، سرپرست تیم تراکتور، پس از بازی مقابل استقلال در جمع خبرنگاران گفت: بازی حساسی برای هر دو تیم بود. بچه‌های ما با تمرکز و خوب کار کردند. در دقایق پایانی نیمه دوم فشار آوردند و موقعیت خلق کردند اما متاسفانه موقعیت‌های ما به گل تبدیل نشد و به تساوی دست پیدا کردیم. امیدوارم در بازی‌های آینده به نتایج بهتری دست پیدا کنیم.

مظفری‌زاده درمورد نارضایتی طرفداران تراکتور عنوان کرد: بدرفتاری‌ای از هواداران ندیدم و چون متوجه چنین چیزی نشدم نمی‌توانم در مورد آن صحبت کنم. هواداران ما خیلی خونگرم و خوب هستند و همیشه حامی تیم ما هستند. امروز موضوع خاصی ندیدیم.

او در مورد صحنه مشکوک در محوطه جریمه استقلال در دقایق ابتدایی بازی گفت: وقتی کنار زمین هستید خیلی روی جریان بازی مسلط نیستید. روی صحنه برخورد شجاع هم ما روی مصدومیت یکی از بازیکنان رسیدگی می‌کردیم که شدت برخورد با شجاع زیاد بود و به غیر از پارگی لب، دندانش لق شد. ما صحنه را دقیق ندیدیم.

او درباره مصدومیت صفا هادی نیز گفت: صفا یک گرفتگی خفیف در تمرینات داشت و پزشکان تشخیص دادند که استراحت کند و آسیب دیدگی‌اش  بیشتر نشود چون ما یک بازی حساس در جام حذفی و لیگ برتر داریم. 

سرپرست تراکتور در مورد اینکه آیا تعویض‌ها با حمید مطهری انجام می‌شد یا اینکه یحیی گل‌محمدی روی تعویض‌ها نظرش را اعمال کرده؟ گفت: آقای مطهری در کنفرانس خبری هم گفتند که ایشان مسئولیت فنی را برعهده دارند و فکر نمی‌کنم چنین چیزی وجود داشته باشد. متوجه ارتباط یا تماسی با ایشان روی نیمکت نشدم.

انتهای پیام/

نظر شما