شناسهٔ خبر: 66446190 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون وزیر آموزش و پرورش:

محدودیتی در توسعه مدارس غیردولتی نداریم

دلال آلبوشهبازی

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: در این دولت توسعه مدارس غیردولتی بیشتر با هدف کیفی انجام می شود و در جایی که امکان افزایش کیفیت وجود دارد این کار را انجام می دهیم اما در مجموع فعلا محدودیتی در توسعه مدارس غیردولتی نداریم.

صاحب‌خبر -

احمد محمودزاده شامگاه چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت‌ماه) در حاشیه سفر به اهواز در گفت‌وگو با ایسنا، با تبریک هفته معلم اظهار کرد: هدف از این سفر، تقدیر از معلمان است که سال‌ها در عرصه تعلیم و تربیت فعالیت می‌کنند. حضرت آقا هم امروز حجت را بر ما تمام کردند و تکریم معلم مطالبه‌ای است که افکار عمومی باید به آن پاسخ دهند و تجلیل و تکریم معلم باید عمومی شود.

وی افزود: در ادامه سفر به خوزستان، در موسسه راه ایمان که یک موسسه عام‌المنفعه است و در مدارس خاص و محروم ایفای نقش می‌کند حضور پیدا می‌کنیم.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌ و پرورش گفت: قانون جدید مدارس غیردولتی، همان سازماندهی و سامان‌دهی این مدارس است.

وی در خصوص اینکه آیا مدارس غیردولتی گسترش می‌یابند یا نه؟ گفت: قانون این مدارس مشخص است و در چارچوب این قانون، این مدارس حکمرانی می‌شوند.

محمودزاده بیان کرد: در این دولت، توسعه مدارس غیردولتی بیشتر با هدف کیفی انجام می‌شود و در جایی که امکان افزایش کیفیت وجود دارد این کار را انجام می‌دهیم اما در مجموع فعلا محدودیتی در توسعه مدارس غیردولتی نداریم.

انتهای پیام

نظر شما